Sider

fredag 10. desember 2010

Meg og shopping. . .

Her om dagen traff jeg en venninne som hadde hørt jeg nettopp hadde vært i København.
Hun spurte om jeg hadde fått kjøpt meg noe fint..?
-Åhh ja, en kasse mose, sier jeg i begeistring og uten å tenke på hvem jeg sa det til...Deretter kikker hun rart på meg på den måten bare hun kan og lurer på om jeg har det bare bra...?
Hihi, ja jeg har det bare bra og jeg tror ikke hun er "på nett" for å si det sånn og leser dette ;)

Men hvor i alle dager har det blitt av den syvende dvergen nå igjen da...? Den røde, morsomme mangler i samlinga mi her nå! Vel, den dukker vel snart opp-de gjør som regel det så sant skjora ikke har tatt den... Og takk for turen herlige jenter, og tenk å shoppe mose da når en nesten bor midt i skogen, hihi ;) (bilder tatt ute i hagen)

21 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Hihi... Kjenner meg igjen i både shoppingen og "Hvor var nå DEN igjen da??" :-D

Og jeg er meget imponert over bildene dine... Er de tatt ute? Syns det ligger snø, men nå i mørket og eller? Fantastisk.

For ikke å snakke om de 7 (..øh..6..) dvergene! Tøft altså!

God helg!
Klem Jenny

Havfruen sa...

Hehe....mose;) Ikke rart hun lurte;)) Men vi er forskjellig hva shopping angår:) Å det er bra Gunda. Jeg har mose i frysern, fått av Tove....tror jeg trenger tips til hva jeg skal bruke den til. Den ligger nå der og Gubben lurer på når vi skal ha den til middag, hehe:)
Håper dvergen tar seg tid til å dukke opp, kan hende den er travel i førjulstida....
Klemmings:)

sigrid sa...

Godt vi er ulike- det er det som gjer livet spennande..
Kos deg med mosen!
anskje dvergen berre treng kvile og puste på?

God helg!

Monicas hage og foto sa...

Lenge siden jeg har vært innom nå ser jeg... Det ene herlige sprellet etter det andre nedover her:) God helg, Gunda. Klem

Shabbylishious sa...

Jeg skjønner deg såååå godt jeg.
Håper du kom deg innom Tage Andersens blomster og kunst butikk når du var i Køben. Hvis ikke så har DU gått glipp av noe du hadde elsket. Si i fra så kan jeg lage en sak om mannen på bloggen min. :)
God helg til deg å.
Lineca

Mitt hvite hus sa...

Herlig Gunda..reise til København ...og kjøper mose... knall...

tur med vovvene blir det hver dag....
og helgen skla nytes hvert time...

klemmer O=)

Beate sa...

Hihi...vet du, jeg faktisk MÅTTE bestille de dvergene + SNEHVIT fra BR leker på nett i dag. Før det var jeg i hver en lekebutikk i byen på utkikk etter de. =D
Ungene skal kanskje få leke litt med dem, de også, men bare hvir jeg får leke sammen med dem. =P

Håper du finner den syvende!

*helgeklem*

Ceropegia sa...

Du er bare helt fantastisk til å skape spennende,morsomme...ja.. unike bilder!!!(superfin putemose!)

Koser meg:)
Klæm

Datt sa...

Mose, hehehe, kunne sikkert blitt trøbbel i toll'n det der, de ville ikke trodd på at det var mose vettu! :P

Kathrine sa...

Mosedame nå igjen,) He..

Kos dæ med mosen, her finner jeg ikke stort i julesnøen. For nå tror jeg på hvit jul i år!

Takk for koselig kommentar i foto´sen min:)) "Grønn som stær", men elsker å ta bilder!!

Klem:))

Liv Elin sa...

Æ får sånne blikk å kommentara hele tia...comes with the territory. ;) Vet du at æ har aldri ønska mæ en gammel høvelbenk i stua før men no gjør æ d! Go helg pija!

FIOLINESBLOG sa...

Gunda, det var INGEN overraskelse at du shoppa mose:) De er så søte de kassene med mose i. Min danske venninne hadde flere av dem stående på sin terasse i Køben:)
Fiolineklem

Det lille røde huset sa...

Herlig Gunda :D Også disse dvergene dine da....., de er bare helt skjønne og gleder meg m.fl etter hva jeg kan lese.
Ha en riktig god helg!

Det lille røde huset sa...

Herlig Gunda :D Også disse dvergene dine da....., de er bare helt skjønne og gleder meg m.fl etter hva jeg kan lese.
Ha en riktig god helg!

gult hus i svingen sa...

vi andre hadde nok ikke tenkt tanken engang, Gunda:)
Trur dvergen leite ætter a Snøhvit æ:)

Ska du lag nåkka av mosn da?

Klem fra Trine:)

Anne sa...

Det fines bare EN Gunda :-)

Ravheksen sa...

Tror du ikke, han ligger i mosset?
Rigtig god weekend GundaM

Megan sa...

Jeg ler! Hvor herligt! :D

Du må komme til København igen og næste gang du kommer, så sig fra! Så kan vi mødes til en kop kaffe og kigge på mos! :D

Klem klem

Tovepia sa...

At jeg ikke tenkte på det da jeg var i Køben:O)
Travle dvergetider nå, så han er vel i farta et sted og dukker opp når han skal;)
Ha ei flott helg, jeg passer prins og får rørt meg, kan du si:O)
Klem fra meg;)

Pusepilde sa...

Har hørt at det skal være ekstra fin mose å få kjøpt i København da, bra du klarte å sikre deg litt!

Sist satt den syvende dvergen på en kjøkkenhylle, kanskje den har havnet på badet nå da?

Ha en god helg :)

ennahs lille hjørne sa...

Hihihi... ja sån kan det gå;)
bra ikke alle shopper etter det sammen;)

Men må bare si at WOW... jeg var visst en ekte Næss og go`matræv:)
Den poppkornkaken, var bare helt utrolig god..Nå sitter jeg med litt uggen mage etter at jeg har spist for mye...øgg jeg lærer visst aldri.