Sider

lørdag 4. desember 2010

R.I.P

Til våren skal vi finne et sted i hagen til deg Rasmus, et sted i sola.Du elsket ligge i sola og kose deg ;) Du elsket hagen og likte bli med på "hagevandringene" når det kom noen hit og ville se hagen din. Du gikk først og ledet an; stoppet opp der du visste vi ville stoppe og snakke...Du har satt spor kjære Rasmus`n vår og vi kommer til å savne deg masse...

Rasmus kom fra Fod-trondheim, et omplasserings sted og vurderer du deg katt hadde jeg
stukket inn til sidene deres. Der har de små kattunger til gamle katter slik Rasmus var da vi hentet han.

CAT WALK

Enda har vi lille Ippi da, nå får hun velge og vrake i hvilket fang hun skal velge seg ;)
Får masse positive tilbakemeldinger for bloggen min, at dere blir i godt humør av å være her inne og det gleder mitt hjerte og jeg lover dere å komme med et `Gla`innlegg senere i dag dersom kameraet takler kulden der ute ;)
Ha en vakker dag!

23 kommentarer:

Megan sa...

Åhr søde Gunda, det gør mig ondt! Håber I finder en dejlig solskinsplads til Rasmus, når våren kommer.

De kære dyr sætter uvurderlige potespor i hjerte og sjæl. Vi er heldige, os, som har dyrevenner!

Stor klem til dig

Beate sa...

*Klem* Det er vondt når dyra våre dør. Det sporbildet talte utrolig godt syns jeg! <3

Tovepia sa...

Så trist å høre, Gunda. Men en ting vet jeg, at Rasmus har hatt et godt liv hos deg.
Klem fra meg

Heksedamen sa...

huff... Det er SÅ trist å miste en katt :( (eller andre kjæledyr)... føler med deg! Virker som du hadde mange gode minner med han ;)

brudeblogg sa...

Å, lille pusen din som har vært med på mange bilder her på bloggen din! Nesten så jeg kjente han litt. Så vakker avskjed. Han hadde nok et godt liv hos deg så lenge det varte.
Og han får en fin grav i din levende hage.

agnicy sa...

I love yellow cats!!!

Lise Dagrun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise Dagrun sa...

"Alt som kan gje glede har ein spire te et savn...." synger Sigvart Dagsland så fint - og så sant. Kondolerer!
(Det ble en del skrivefeil første gang jeg skrev, derfor fjerna jeg det... Travelt sjø!)

FIOLINESBLOG sa...

Vennen dette er så trist:(
Jeg ble nå så rørt og trist,kjente på min egen sorg over min hund som døde i vår.
Du er en god formidler av tanker og følelser som jeg setter høyt på lista mi Gunda:)
Takk<3
Varm trøsteklem fra fioline

KATE ♥ sa...

Uff, det er så trist å miste noen, og en pus fuller hjemmet.
Godt du har en pus til.
Det sies at:" Et hjem uten en katt, bare er et hus"

Klem til deg

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så leit Gunda... kjempetrist å miste dyrene sine..,man blir så utrolig glad i de..

men jeg er sikekr på han får en flott plass i hagen...

varme klemmer til deg O=))

gult hus i svingen sa...

så trist, Gunda. Det gjør vondt når man mister dyr også. Vi måtte avlive en hund en gang, hun hadde svulst på hjernen. Sorgen var stoor.
Så fint du beskriver Rasmus sitt liv hos dere:) Ta vare på de gode minnene:)

Varme klemmer på en lørdag fra Trine:)

Laila sa...

Ååå så trist, det knyter seg bare jeg tenker tanken om mine firbente.
Det har vært så koselig og se dine to på de fleste bilder du viser.
Jeg føler virkelig med deg, han har satt spor hos mange av oss.
Klem fra Laila

Ceropegia sa...

Det som er så vanskelig med å ha dyr...tungt å miste de! De er virkelig som ett familiemedlem.
Godt at pusen skal få hvile i hagen den var så glad i!

Klemmer :)

Kathrine sa...

Nei, så trist, Gunda... Men du så gode år han fikk til deg. Nå kom det tårer til meg ja, for dette var så trist, men livets gang. Og ja, han får nok beste plassen i hagen til dere:)
Klem til deg, min kattevenninne:)

Det lille røde huset sa...

Huff så leit Gunda. Vakre ord og bilder til minne om Rasmus som var så heldig å få komme hjem til dere og leve lykkelig alle sine dager... Klem fra Marianne

sigrid sa...

Så bra at Rasmus fekk nokre gode år hos deg og dine..

god klem til deg..

Havfruen sa...

Alltid så trist......men Rasmus har det godt nå....og det hadde han mens han levde hos deg også.
Fod gjør en kjempeinnsats for kattene. HAr hatt katt derfra selv.
Varm klem til deg.....

Tulip sa...

Å nå fikk jeg klump i halsen og tårer i øynene, Gunda. Sitter her og ser på vår pus som ligger på sofaen ved siden av meg, og tenker på hvor knyttet en blir til våre kjæledyr.
Husker et av dine tidligere innlegg om Rasmus særlig godt, der du beskrev han som en ekte hagevandringskatt.
Det er ett av de mange innleggene jeg har fnist av og tenkt mye på i ettertid!
Herlig!

Må minnene om han leve videre:)
Klem

Jannicke sa...

..nå fikk jeg vondt i hjertet. Det er så vondt å miste noen man er glad i.. flott dere gav et godt hjem til Rasmus!
God klem J.

J. sa...

Hei kjære gunda! uff gråt litt jeg nå på dine vegne. Det er jo helt forferdelig å oppleve og miste en god liten pus som har vært en stor del av livet til en. man blir jo så glad i de. selv mistet vi en katt (cesarion) til kreft i fjor og den sover nå under en rosebusk i hagen vår ute på sommergården/stedet vårt. sender deg varme tanker. kjempe flott dere har gitt pusen et godt liv! og heldigvis har vi varme minner fra dyrene våre:)
gode klemmer fra. J. a norwegian housecat.

GAWO sa...

Å miste en god pus er tungt. Mange sier det er da bare en katt, men da har de ikke hatt pus selv. Pus blir et familiemedlem og savnet er der når de er borte. Jeg husker godt da min døde i romjulen. Trist og tungt ,men jeg hadde mange gode minner og det har jo du også.

Og Rasmus pusen din har hatt det svært godt hod deg. Det er godt å tenke på :-)

Minnelita sa...

:( Så trist . Klæm fra neddi bakkan.