Sider

søndag 12. desember 2010

Ups . . .

Etter enda en travel helg med julebord etc setter jeg meg ned i sofaen for å kose meg med Dagbladet søndag og hva ser jeg der..? Jovisst, på side 20 ser jeg bilde av den savnede dvergen inne i hageskapet mitt! Jippi, der var den jo!

Og som mange av dere har fått med seg så var det altså en reportasje om meg og mitt i dagens livsstilmagasin.
Det eneste interiør relaterte bladet jeg leser og som gir meg litt trim da jeg rusler ned til stasjonen og kjøper det hver søndag .Litt gøy og litt skummelt, men skitt au noen må de da skrive om.

Sa i første omgang nei da journalisten ringte men en venninne av meg fikk overtalt meg til å si ja, så da jeg ble oppringt igjen sa jeg selvfølgelig; Velkommen skal dere være!!!
Hva blir det neste tenker vel noen der ute nå....Skavland..? Neida, ikke så ille men dere som bor i trøndelag får snart en liten hilsen på et eller annet vis... (ikke tv nei, herligheten da...)

31 kommentarer:

Tovepia sa...

Var han i Dagbladet?? Så godt at du fant ham, og sannelig er det mye spennende rundt deg, forstår jeg:) Hadde vært artig med deg på Skavlan, det hadde jeg også likt:D

Nyt Luciadagen imorgen, gleder meg til hva jeg skal få se framover..jeg bor jo i trøndelag:O)
Klemmings,Gunda!

Havfruen sa...

Gi lyd hvis du kommer på tv!! Jeg ser ikke tv men da skal jeg!!
Artig, ikke rart du blir kontaktet da Gunda:) Unner deg:)
Kos dæ, klemmings:)

Jennys fire vegger sa...

Oj, bra du fant ham da! Og grattis med reportasje, den må jeg få tak i. :o)

Flotte bilder!

Ha en fin uke uke!
Klem Jenny

Marion sa...

oi så spennende!!!Husker første gang jeg leste om deg i avisen, da var det mannen min som viste meg det. Han jobber jo på Muletorget og kjente til deg fra før;)
Gleder meg til og se mer til deg, bor i trønderriket jeg og!
Klem

Mitt hvite hus sa...

I dagbladet... ja men da må jeg jo kjøpe det da.... så godt du fant dvergen din igjen...det dukker alltid opp igjen..

høres ut som det skjer spennende ting rundt deg Gunda.... heldig de som bor i trøndelag.. men hvis du skal være på tv må du gi beskjed i god tid... for da skal jeg være benket foran Tv apparatet..

Nyt uke O=)

GundaM sa...

Nei,nei nei jeg skal IKKE på tv for dere som tror det!!!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Man får som fortjent skjønner du, Gunda - det er derfor du plopper opp her og der, til glede for oss i bloggosfæren:) Nå har jeg enda ikke sett dagens Dagblad, men det er like før, og jeg gleder meg! Ha ei fin uke som kjæm, nok snø no ja! Klemmer**

skjerstad sa...

Ho ho :) Du er en dame full av overraskelser altså GundaM ;) Så spennende :) Jeg skal holde alle glugger åpne fremover ;)

Ha en fin uke som kommer :)
Klemmer fra meg til deg ;)

Datt sa...

Arg, det gikk jeg glipp av! Kommer meg ikke av gården i dag, julebord i går, knekt i dag.. :P

H elle K sa...

Gratulere med den flotte repotasjen i Dagbladet. Herlig.....
Kos deg og ha en flott kveld. Klem Kristin

Som mine dager er sa...

Tøft, Gunda. En flott artikkel om deg og all kreativiteten din som alle vi andre bare kan beundre. Du er unik, husk det!

OG! Gleder meg veeeldig til å komme på besøk. Sikkert mye som er forandret siden sist ;-)

Klem fra Marit

Kathrine sa...

Æsj da! Du må jo si ifra da dame,) Nå er det for seint å kjøpe Dagbladet...Men det er vel på nett ja!!

Skavland har jeg ikke helt sansen for da, men. Kommer du dit, sitter jeg og ser. Men kanskje Nytt på nytt?
Godt du overlevde julebordet på den andre siden. Hi..

Klem klem:)) ...fra denne gevirdamen, du vet. Usj!

Nå skal jeg klikke meg inn!

ide-puffen sa...

Se der ja Gunda. Endelig blir du "sett" som den kunstneren du er. Herlig! Så bra du fant luringen igjen. Utrolig hva de dvergene kan finne på for å komme i media :) Da blir det vel Radio neste. Legg ut sendeplan da tihi(å så blir det sikkert slik nettmøte i etterkant hvor du skal svare på spørsmål og greier he he )
Fortsett med å leke i livet. U r still my favorite
Hei hopp

ennahs lille hjørne sa...

Åij, spennende:)
men,sørn den artikkelen fikk jeg ikke lest.hmm...

Da skal jeg jammen meg følge med fremover på hva som kan komme rundt neste sving her i trøndelag.
Ikke rart at du blir kontakta nei, som har så mye kreativitet innabors:)

Ha en fin uke i kreativitetens-tegn:)

Anne sa...

Heldig er jeg som har et eksempel :-)

Hev hodet og vær stolt jente, ingen grunn til annet, men måtte nå le litt om de rustboksene i London, trøstes min, hviken skrulle er det du reiser på tur med????

Hasigamas mamma sa...

Fant deg hos Irina, jeg, og jeg må bare si; litt av en blogg! følger pronto :)
Digger at du skiller deg så ut!
Klem
Lise

karin sa...

Flott og artig reportasje!
Det har du fortjent!!
Du er så flink!

Tina sa...

i selveste dagbladet da gitt, grattis. Det fikk jeg ikke med meg jeg da vettu, etter som ingen aviser kommer så langt på landet på en søndag! Utrolig fine bilder det du viser her igjen da. Å den dvergen var jo bare søt der bak nettingen da. Klæm klæm

brudeblogg sa...

Har dessverre ikke fått lest Dagbladet. Hadde selvfølgelig kjøpt det om jeg visste at du skulle være der :)Bra, Gunda!

anne - moseplassen sa...

Jeg har ikke tilgang på noe dagblad, men håper kanskje det kan få komme seg på internett sånn etterhvert..?

Kjempeartig med dagbladetintervju! Gratulerer :D

(det var nå forresten en vanvittig smart måte å finne igjen ting på, be et magasin om å fotografere huset så man kan sitte og se på bildene i stedet for å gå rundt med lys og lykte.. hihi)

gult hus i svingen sa...

wow, også vi som ikke kjøpte søndags Dagblad i går:) Må spørre naboene om de har det:) Så artig Gunda, blir berømt du no og setter Trøndelag på interiør og kreativitetskartet:)
Spennende å se hva du nå har funnet på?:)
GRATULERER:)Mandagsklem fra Trine:)

Beate sa...

Jeg håper mine svigerforeldre har kjøpt Dagbladet! Blir spennende og lese reportasjen.

Så innmari flott at dvergen dukka opp igjen. =D

Ida sa...

SMILER. :)
Så gøy!

God uke, GundaM!
KLEM.

Heksedamen sa...

Hi hi... så der var han ja!
Du disse figurene.. hvor har du fått de? Er de av keramikk/plast/tre? Som evig Disney fan er jeg litt betatt av disse... rett og slett :D

Shabbylishious sa...

Det som itj e stjælt eiller broinne opp kjæm te rætte igjæn. :)
Snasent da Gunda. haha enig med Tove. Du og Skavlan hehe tenker fyren hadde fått problemer jeg. Fniiis. :)
Ha en fin kveld.
Lineca

вεдτε sa...

Sporty gjort tante(nok en gang)!, noen ganger må man da bare stille opp for disse avisene ;)
Begynner vel å bli vandt til det du nå? =)

MyC design sa...

Så flott blogg. Her vil jeg komme tilbake, så jeg har lagt meg til som følger. Skulle likt å lest om deg i Dagbladet, kan jeg finne repotasjen på nettet?

Brigg sa...

så kejkt!! har du linken? eller var det kun i magasin?:-)

Fin førjulstid til deg GundaM!

Monica sa...

for en fantastisk blogg du har og utrolig mange vakre og inspirerende bilder. Ikke minst masse god eideer å finne her. øsnker deg en riktig fin tirsdagskveld. klem Monica

Tulip sa...

Thihi, linselus den lille dvergen din!
Bra du fant han igjen da!
har ikke fått lest dagbladet i helga.Hadde jeg visst du var der, ville jeg jo gjort det!

GAWO sa...

I dag fikk jeg lest Dagbladet fra søndag. En venn på jobben kom med avisen. Så hyggelig lesing det var. Og alle de fine bildene. Artikkelen om deg og ditt var fin og det var hyggelig å få se mer av hvordan hagen din ser ut. Vi som leser bloggen danner oss et bilde og prøver og pusle sammen bildene du viser oss. Men nå kom helhten litt mer fram. Dere har et lite paradis der på Stjørdal. Jeg kommer sikkert til å kjøre MC nordover igjen en eller annen sommer og da stikker jeg kanskje innom. Sist var du jo ikke på jobb :-)