Sider

søndag 16. januar 2011

Going through changes

Jeg begynner slite litt med disse overskriftene "mine" som jeg altså har lånt av et geni innen musikkens verden...
Going through changes...
Vel, det kan en vel godt si at min lille serverings-fjøl har vært igjennom.
......
Fra å ha duvet i havet, badet i saltvann og skurt ren av sand er den altså nå blitt endel av interiøret mitt her oppe i lia... Et gammelt, rustent håndtak har den fått skrudd på seg og det er perfekt til denne herlige, rustikke fjøla mi !
.................
Der bak kan dere skimte etasjefatet mitt òg som er en drivvedkvist tredd igjennom noen gamle låveplanker, er glad i den og nei; den er ikke til salgs! Make your selfe !!!

DSC_0016

Etter en liten shoppingrunde ble disse to herlige keramikk skålene med meg hjem fra Chez nous selv om det jeg egentlig var ute etter var rustikke suppetallerkener og et skap til mitt bad... Rustikke suppeboller noen? Tips?
Going through changes....

19 kommentarer:

Tovepia sa...

Siste bilde var lekkert! Det var nok disse skålene du skulle ha, for de sto godt til ditt rustikke miljø her:O)...litt brudd må det være:)
If you change, keep the basic steady...eller noe sånt:O)

Havfruen sa...

Make your selfe, hehe:)) Knallstilige skåler som var helt topp mot det rustikke:)
Tenk, her finnes ikke en rakvedbit å se i fjæra, undres på hvorfor. I hyttebygda er det mye og finne men ikke her.
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Turid sa...

Love that blog!

Hjertedamas blogg sa...

Jeg elsker disse grove og røffe sakene dine:DDDD Jeg må begynne å frekventere strendene etter drivved igjen, for jeg elsker den rustikke og røffe stilen:DDDD Gjerne sammen med glass og porselen:DDDD Kanskje fordi jeg oppfatter meg selv som både røff og romantisk, grov og feminin, rustikk og skjør:DDD klemz

Landcharm sa...

Et utrolig stilig serveringsfat slik som bare du kan lage det. Du lager så bra bilder av det også. Ha en fin søndag videre!

Ravheksen sa...

Oh GundaM - engang skal vi sammen ud efter drivtømmer her eller oppe hos dig, eller allerbedst, begge steder.
Håber du har haft en skøn søndag:-)

sigrid sa...

Vakkert på sin måte..

klem med ynskje om ei flott ny kreativ og rustikk veke ;-)

Ida sa...

Fine kontraster.
KULT!!! :)

Datt sa...

Himmelsk lekkert! Digger det etasjefatet!! :D

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Jeg liker også favorittartisten din;) Og alt det morsomme, vakre, kreative du lager! Snart begynner SERIEN, gledes! Klæm**

Mitt hvite hus sa...

syns du har vært kjempeflink jeg..

nydleig fjøl.. berre lekkert =))

ååå det visste jeg ikke at hun har shoppa matrialer til deg... skal bare se at rosen er av stoffer kjøpt hos deg...moro..

ha en fin ny uke Gunda..

klemmer =))

Evami sa...

Lekkert og helt i Gunda stil:)
Du får fortsette å lete etter suppeboller,de dukker nok opp når du plutselig ser de rette!
Sov godt:) Klem Eva

Kathrine sa...

Hmm..Så det var ikke Bob altså..

Flotte fjøler du har! Jeg er i gang med skapene du vet, spikerene er ute og glassene vasket. Men hva så? Males? En sort en hvit? Vet ikke, kanskje ikke..

Synd det ikke ble hverken løksuppeboller eller vaskeservant på deg da. Make your selfe?

Og nå kom glatta ute.. Snakkes, har noe jeg skal spørre deg om, men henter rust fra der du vet først:-))

Ha en fin kveld da du!

ide-puffen sa...

Synes da de skålene der var rustikk i kantene og er en deilig crisp kontrast til "furet værbitt treverket". Ingen flere forslag sorry.
Og du E MINE Motivator hi hi. Did I get it?
Rapping up the weekend
Love
Randi

Ceropegia sa...

Rått etasjefat!!

Kjempefine og spennende bilder som alltid!

moa sa...

..fiiiineste serveringsbrettet jeg har sett - ever!!!
så utrolig vakkert!
den vakre hvite porselensskåla fra den fiiine butikken i trondhjem jeg aldri husker navnet på, har jeg også! heldige meg har en venninne som kjøpte den til meg :0)

klem

Fargevandring sa...

De "leggisene" dine var utrolig fine...skulle gjerne vært innom butikken din nå, men er ganske blakk etter London-turen!!! Det var fint å bruke værslitte fjøler til serveringsbrett og etasjefat. Har brukt noen sånne fjøler i utstillingsvinduet "mitt" også, men det var mindre avansert. Det er alltid gøy med inspirasjon fra andre:-) Ha ei fin uke og kjør forsiktig nedover dalen!

Shabbylishious sa...

Lur måte å finne på overskrifter på.Har brukt det selv en gang for lenge siden den gang jeg hageblogget på et hageforum.
Rustikke boller.Hm.. Skal ha tanken bar øret når jeg er på vift.
Hvis man alltid kjøper bare det man skal ha så hadde hele handelstanden gått konkurs for lengst. ;-)

ArneA sa...

Enten du tror det eller ei. Min vakrere halvdel har begynt å like disse blankskurte trepinnene (runde, korte, lange eller flate).
Kan det være at det er moderne med "natur" for tiden
:)