Sider

lørdag 22. januar 2011

Love the way you lie


Hmmm, da jeg kom hjem i ettermiddag så det slik ut nede i kjellernedgangen...
Min mann og jeg har snakket om hva vi skal gjøre med dette akvariet, rett og slett kvitte oss med den svære greia ingen egentlig bryr seg noe særlig om ;( Maller, hai, stimfisk...

Det startet egentlig med en liten gullfiskbolle men endte opp med flere hundre liter...
Vel, når "rotrommet" må ryddes for at badet skal bli større fordeles altså rotet litt rundt om i hele huset.
Godt vi har nesten 300 kvadrat å leke oss på da.

Vel, han sa han skulle kvitte seg med det men det ble altså bare bært ned i kjeller nedgangen...
På tre år har det flyttet to etasjer ned, nå kommer det ikke lengre ned hvertfall ;)

Skapet er lagd av en gammel vindusramme jeg har fått av en venninne.
Så lenge jeg kan huske har jeg spikret og sagd og laget skap av utav vinduer og kasser.
Resten av pynten er sikkert funnet enten i fjæra eller i skogen ;) Engelen inne i skapet er den første jeg lagde utav drivved .
Vel, akvariet er med oss enda; Love the way you lie mr E... Du har et stort hjerte for store og små ;)
Utrolig dårlige bilder tatt i mørket, men ser det nesten blir litt hipstamatic og det er jo hipt !

8 kommentarer:

agnicy sa...

I love your angels! Red hard is so sweet...

ennahs lille hjørne sa...

Så nydelig det skapet var:)

akvarium...ja.. vi sliter med det samme her.. blir liksom aldri kvitt det!!vi dro det med oss fra Oslo også.. helt uforståelig siden ingen av oss egentlig bryr oss så mye med det lenger.. Men nå har vi bare 1 fisk igjen og når den blir borte så er det bye bye...

Ha en fin helg:)Her nytes ett glass med rødvin og bloggverdenen i sofaen hjemme alene.

Elisabeth sa...

Akvarie er det her i huset også, synes det er som et lite levende maleri og synes vel det er godt å hvile øynene på ;)

Havfruen sa...

Akvarie kan jo være som et møbel det:)
Fine bilder Gunda...
Ha en fin søndag, klem fra meg i regn og blæst...

organic-lizzi sa...

Kjenner meg igjen der vi hadde en bolle og vips var det akvarie... MortenMannen kunne ikke se på noen som hadde så liten plass:-)...(bare vi for vi er jo mennesker:-)Etterhvert er det tomt og ingen nye fisker kom til...(litt deilig det også...)...
Digger bildene,og det ser jo aldri rotete ut...Bærre lækkert:-))
Kooos dag til deg & Klemmmm Randi

Shabbylishious sa...

Si i fra hvis du får akkut trang til å kvitte deg med det da. :)
Mannfolk er og blir mannfolk sånn er det med den saken. :;D

GundaM sa...

Wow, javisst er dere på utkikk etter et slikt eller?

Vi skulle jo ha kvitta oss med det men med alle fisken i har vi jo ikke hjerte til å gjøre det så lenge de lever... Skal høre med min mr E

Kathrine sa...

Nydelig vindu ja:)) Mine står i kjelleren...enda...