Sider

søndag 23. januar 2011

Rydding`s

Her ryddes det for fullt ! Det man ikke har brukt på et par år er det vel egentlig bare å kaste eller..? Nede i mitt lille "verksted" eller roterom som også det rommet kalles har man prøvd å ryddet og sortert idag da.
..........................
Kom til å legge merke til denne "avishylla" som bare har hengt der i årevis. Det er en kopi av en hylle jeg så i en møbelkatalog for mange,mange år siden men jeg har lissom ikke gjort noe mere med idèen. Kanskje i en forstørret utgave noe til badet...?
.............................
Forresten; på et slikt rom er det håpløst å rydde visste dere det?
Ting og ikke minst tang...Har så utrolig masse liggende til inspirasjon, så jeg får bare tro jeg får litt bedre tid engang...
Og så har jeg brukt opp musikk overskriftene mine ;) Ser ut som om de fleste har gjetta seg til artisten...Takk,takk og en blir aldri for gammel til frisk musikk. Desuten ser det ut til at jeg og favoritt-fotografen min har samme musikk smak, så da så ;)
Kjenner at å jobbe med energisk musikk på øret får opp kreativiteten .

15 kommentarer:

Havfruen sa...

Ting og "TANG", hehe:)) Herlig:)
Enkelte rom er vanskeligere enn andre å rydde i, slik er det bare:)
Knallfin hylle:)
Ha en fin søndag, klemmings:)

gult hus i svingen sa...

den hylla er rååå, Gunda:) Fint med de leiken på den:)
Du har jo tang å rydde i du!!!!Gir meg ende over jeg nå:)

Klem fra Trine:)

ps Du kan jo la kattene leike medakvariet;)ds

skjerstad sa...

Denne hylla i en forstørret utgave på badet, tror jeg hadde blitt knall !Artige figurer :)
Hokka hei !En fin søndagskveld ønsker jeg deg :)
Klem fra Janne

BROCANTE sa...

Roterom og arbeidsrom skal ikke være for ryddige - da blir det ikke plass for kreativiteten nemlig. Fin hylle som kan brukes mange steder og helt sikkert på badet.

Tovepia sa...

Du må itj snakk! jeg har virkelig problemer med å kaste, og har en underetasje som ligner et bombenedslagsfelt:O) Den avishylla må du jo flytte opp noen etasjer!
Kos deg i kveld, klem fra meg som nyter en stille aften;)...etter ei koselig helg;)

Anne sa...

Ja klem nå på, for snart kommer vi og inspiserer både her og der :-) neida bare tulla, men opprydding må vel til både her og der uansett. Tenker bare på alt det som stuves bort og opp på loftet her, sukke og dobbeltstønn. Hadde som mål en gang at hver gang jeg skulle ned derfra skulle en tur ned for resirkulering, men tror du det holdt??? 2 ganger kanskje..., så det ender vel med at en bare må ta et skippertak en dag.

Ennå har jeg ingen pepling jeg hvem den artisten er, så flere hint må denne vei, for tydeligvis må jeg ha gått glipp av noe stort no...

Fin ukestart til deg Gunda, og fortsetter nå dette været har vi vel snart våren like rundt hjørnet he he

Klem

Jennys fire vegger sa...

Ikke så lett å rydde på slike rom, nei.

Jeg må si det igjen; Jeg liker bildene dine såå godt! :o) Mange spennende bilder han favoritt-fotografen din har også. :o)

Ha en fin søndag videre, og en fin ny uke.
Klem Jenny

Datt sa...

Kul avis-hylle! OG indianere! :D

Josefine sa...

Hei på deg ...

Den hyllen din er bare så fin. Skulle gjerne hatt en sånn i alle rom jeg! Rydde er ikke en enkel sak nei, kjedelig er det også.

Ha en ny kreativ uke Gunda!

Klem fra meg

Megan sa...

Så kreativ du er! SKØNT! :)

Og tak for fin kommentar hos mig. Åh, jeg får da helt lyst til at blive et stykke drivtømmer og flyde i land hos dig, så du kunne forme mig til en engel :) Se det er en god historie i sig selv!

Klem og ha' en fin dag

JULIE K sa...

Så søte de var de småfigurene på hyllene : ) Skal på feng shui kurs første helga i feb....bli vel rydding som bare det da....har sånne "lufte" perioder da jeg rydder og gir bort....har heldigvis ikke angret....(kanskje litt noen ganger ) : )))

Helga Sofie sa...

Fritt for å være SØLVPILEN!!! Okey da, Månestråle går også...

Klem

anne - moseplassen sa...

ikke lett å rydde når alt rotet kan bli til noe fint, når man bare får tid til å lage det..
En fin planke er jo verdt å ha, og også andre ting og tang, hihi.

nuvell. Godt å se igjen kreative kromspring i tidligere innlegg under her, du lager mye fint! :)

Solrosa sa...

Hello! Håper alt er bra med ddeg! Du er sikkert sliten etter arbeidsdagen, for jeg regner med det har gått unna. Så utrolig mye smashing fint dere fikk inn av klær og sko! Jeg er imponert!!!! Skulle vært der og utvidet kostymelageret mitt!! ;)

Håper du får en fin dag i morra også!

Klem

Alfebørn sa...

Jag tror att jag är förälskad.............................................................................i din blog! Oj oj oj så mycket fint. Det är den finaste bloggen jag har sett på länge!