Sider

søndag 30. januar 2011

Siste januar søndag !

Siste søndag i januar og det var vær til å holde på litt i hagen idag, endelig !
Ble tatt noen bilder både fra det ene og det andre stedet der ute, våt nysnø og plussgrader .

Vinteren er flott å ta bilder av men ellers kan jeg styre meg desverre. Jeg er nok så absolutt et sommer menneske og lengter etter lyset og varmen bare sommeren kan gi....

Da ønsker jeg februar velkommen inn i min hage, håper den blir hvit og ikke fult så kald som januar... Ha en fin ny uke der ute alle sammen !

14 kommentarer:

agnicy sa...

Vellykket og varm uke !!! Ag

Kathrine sa...

Hei du sommermenneske:) Med utedo på trappa også,) Fine bilder!
Usj, jeg venter på vind jeg da. Litt småsur i dag da vinden forsvant i natt.. Sikkert galt sammenskrudd, men du kjenner nå meg.
Tenker så på RustyThings til deg, men det blir sjø. Bare mannen tar seg "tiiiid". Ikke lett dette..Usj..

Klem:))

gult hus i svingen sa...

ja, nå er det deilig temperatur ute:) Det er godt for en stakkar hundelufter;)
Fine bilder fra deg enten det er sommer eller vinter da, Gunda:)

Klem fra Trine:)

Ravheksen sa...

Og en rigtig dejlig uge til dig også:-)

Megan sa...

Fine små billeder fra din vinterhave! Som dig er jeg også en sommerpige! Det er dejligt at gå og glæde sig lidt ... ;)

Jeg har nævnt dig på min blog i dag. Inspireret af din kommentar om drivtømmer i sidste uge, har jeg filosoferet en del over fænomenet. Og er kommet til den konklusion, at det ikke er så dårligt at blive til drivtømmer, hvis man bare bliver fundet af Gunda og forvandlet til en lille engel! ;)

Ha' en dejlig uge. Klem.

Mitt hvite hus sa...

herlige bilder fra hagen din Gunda.. jammen har du en flott vinterhage..
jeg skulle vært ute å ryddet jeg.. nsøen er borte men da dukker det mye rart opp gitt ...hihi..

Så flott kost du har laget deg.. Vet du slike koster laget min farmor og brukte.. de er virkelig sjarmerende..

ha en fin uke =)

klemmer

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! Det er vakkert med masse hvitt ute, men det er kuldegradene som er kjedelige. :o) Sol, sol, kom til MEG! Vinter, vinter, gå din VEI! :o)

Ha en fin mandag videre.
Klem Jenny

anne - moseplassen sa...

Fine kastanjer. Jeg fikk mor til å plukke en masse til meg, og så ble de lagt i en kasse og glemt. en tett plastkasse... ingen kastanjer på meg... :(

God uke du der oppe i nord. Ser nok at du har vært sørpå uten å gi lyd fra deg! Neste gang?

brudeblogg sa...

Hei! Tusen takk for spennende link! Skal vise bilder fra den i neste innlegg :)

JULIE K sa...

Ja tenk nå er det feb i morgen og snart vår : ) Ser du har vært i Lillestrøm....husk det er ikke langt fra meg det : )

Datt sa...

Fine vinterhagen din! Her regner det bort snø sakte men sikkert, Good riddance!

Evami sa...

Det var en herlig dag i går,og så smarte vi var som var ute og nøt av den:)
Nå er det rett og slett drittvær,og sånn skal det bli framover... Været lurer oss til å tro at det er vår,og BANG så blir det vinter og kaldt igjen.... Hutre meg tu..
Lekre bilder:) HA en flott uke i regnet:) Klem EVa

Odins lille hjørne sa...

så skjønne bilder!! du har nå i allefall fått frem det beste av hagen din i januar.. :0)

moa sa...

..enig med deg!
sommeren = best!
men, bildene dine var bare helt nydelige!
♥ klem fra meg!