Sider

søndag 9. januar 2011

So Bad

Tusen takk for innspill om mitt bad, jeg skal ha det i bakhodet ;)

.......
Det jeg må finne ut er hva jeg liker og ikke liker, men det er jo egentlig en grei skuring da samtidig som de andre som bor her må like det og føle seg hjemme.
Jeg deler huset med bare gutter og de liker det tøffe og røffe...

.......
Det blir garantert ikke flislagt...Ei heller "flislagt" med stein, de er tatt frem kun for inspirasjon, teksturfeeling....Ellers blir jeg inspirert av å se på noe vakkert; gml fat f.eks og de finnes det jo noen av...

DSC_0002

Men nå tror jeg det er best å holde fokuset vekk fra badet, kjenner jeg kanskje kan få litt prestasjonsangst av å blogge det.... Handyman som er bestilt for å hjelpe oss er litt forsinket også, han fikk visstnok et hasteoppdrag men det gjør jo ingenting da kan jeg tenke videre....

DSC_0009

Og kjøkkenet...Kjøkkenet tenkes det og på og Mr E lurte på hva planer jeg hadde der og han syntes ikke det var så dumt. Som dere ser er plassen også der utnyttet maksimalt med de geniale sokkelskuffene fra Marbodal ! Listverk oppi taket har vi og unngått da skapene går helt opp. Imens får jeg bare blogge om mindre prosjekter ;) So Bad...?
Og jeg fortsetter å bruke titlene til en av mine favorittmusikere i overskriftene mine.Strever med å finne gode overskrifter skjønner dere...

21 kommentarer:

Hummerogkannarifugl sa...

ååå, speinnanes å planlægg bad da! Æ tippe at du får det fint, antakelig av det rustikke slaget!!???
Her i huse e det kjøkkene som står ferr tur. (tænke så det knake)My å ta hensyn te....
Trur æ må lægg ut "prosjektet på anbud.no) da vi må ha folk te å gjørra det mæste!
Lykke te me badet ditt.
Nattaklæm
Ann Kristin

MariCrea sa...

Nice photos!
Good night
Mari

gult hus i svingen sa...

skal ha nytt kjøkken til våren vi:) det blir spennende:) genialt med takhøye skap og skuffer i sokkelen:) Tenker badet du designer blir råtøft, Gunda:) Har sett noen gamle skap med tøff servant oppå, rå stil:)

Klemmer fra trine:)

Min Verden sa...

Lykke til med bad (og evt. andre prosjekt ;)) - vel, nå har jeg lest opp og ned. Lenge siden jeg har lest skikkelig! Kos deg med badet - og håper du får noen skikkelig spenstige kombinasjoner med nytt/gammalt - stilig og rått :)

TuijaR. sa...

i think this is good idea, no bad at all.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Spennende og finne ut hva en skal ha..det er jo så mange muligheter....jeg hadde vel aldri greid og bestemme meg...som svinger fra det moderne,nostalgiske,rustikke...
Masse lykke til.....blir uansett spennende og se hva du kommer frem til...
ha en fin ny uke..
klemklem

Mitt hvite hus sa...

god morgen

ja du har det spennende skjønner jeg... ikke lett å bestemme seg og finne ut hvordan det skal være..
Men jeg gleder meg iallefall til se hva du ender opp med..

og prestasjonsangst skal du ikke ha ..

ha en strålende fin uke O=)
klemmer =)

JULIE K sa...

Hi hi du kan jo ha en slik bade stamp til alle i fam på badet. En til hver. Litt røffe til gutta og en litt mer feminin til mor : )))

Jennys fire vegger sa...

Ja, vanskelig det der. Jeg har et nytt drømmebad i hue omtrent annenhver dag og hadde slitt stooort for å velge. Det skal jo tross alt være der i "hundre" år. Samme med kjøkkenet...

Jeg gleder meg ille til vi skal gjøre disse rommene, men gruer meg også... :o) Masse lykke til!

Sånne sokkelskuffer skal jeg definitivt ha på kjøkkenet, og skap heeelt opp. :o)

Ha en fin dag videre, og en god uke.
Klem Jenny

Alven sa...

Hei :-)

Spennende med oppussing av bad da :-) Lykke til med tenkingen :-)

Ha en flott ny uke :-)

Klem

liven sa...

Spennende da.....og liker godt den zinkbaljen din jeg altså!!
Praktisk med disse skuffene i sokkelen på kjøkkenet....smart utnytting !!
Har et bad som står som nr. 1 over større prosjekt....men det blir nok ikke på denne siden av jul!!

ha en fin uke Gunda :o)

Kathrine sa...

Det må da bli noe i betong, og så må det være asfaltgulv,)Kanskje litt upraktisk..

Kjenner deg såpass godt, at dette blir nok flott! Kommer og ser når det blir ferdig(ikke mr.E som skal vatre gulvet vel?Hi..)

Skulle gjerne hatt nye skap på badet. Fra gulv til tak. Plass over og under er bare dumt, samleplass for rot og støv.

Ha en flott dag, Gunda!

Hmm..Har siklet meg gjennom butikkbloggen din. Skal tro om du har de to små vinduene fortsatt..

agnicy sa...

Great idea in the kichen !!!! My husband do bathrooms for living! How big your bathroom is?

skjerstad sa...

Ja det blir spennende å se hva det blir til Gunda :)Du må ikke ha prestasjonsangst nei ;) Sikker på at dere får et bad som dere liker . Sitter å funderer på hvem favoritt artisten din er .. hm .. ringer ingen bjelle ;) Tusen takk for at du vil følge meg, ble så glad jeg da :)

Ønsker deg en fin mandag :)
Klem fra Janne

Hagen i Grubba sa...

Så smart med skuffer i sokkelen!

Datt sa...

Åh, som jeg gleder meg til å følge utviklingen på det badet ditt, tror det blir heeeelt Gunda! (Om du ikke tok den er det verdens største kompliment altså!) Og tusen takk for tilbakemelding på bloggen! :)

sigrid sa...

Likte godt den stampen din..

Kos deg med planlegging :-)

Tulip sa...

Å så spennende med nytt bad. men enig i deg; det er ikke et enkelt valg å gjøre. Vi har planer om å fornye badet selv, men har egentlig ikke anelse om hvordan vi vil ha det!

Klem

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

God kväll!

Vilka fina bilder! Ja, som vanligt förstås :-)
Härligt badkar, kan se framför mig vilka härliga bad som ska ske i det under varma sommarkvällar...härligt! :-)

Må så gott!
Kram Lina

Landcharm sa...

Du har mye å tenke på om dagen skjønner jeg. Det er mange valg bare for et bad, og enkelt er det ikke. Det skal jo vare en stund også. En nydelig steinsamling du viser. Jeg er steingal, så de falt selvsagt i smak. Ha en fin uke videre.

ruma sa...

Awe inspiring your works!!

Greetings!

Saga, Japan.

ruma

http://p.tl/6AtP