Sider

søndag 9. januar 2011

Space Bound...?

Igår skrev jeg et innlegg og var kanskje noe negativ til en forhandler, ikke meninga det! Javisst finnes det utrolig masse flott å få kjøpt til baderom, men også utrolig masse "flott" i laminerte sponplater og det er altså det jeg ikke kan fordra. Om et servantskap koster 2000 eller 20000 gjør heller ingenting i denne sammenheng, vi har spart opp penger til dette prosjektet og finner jeg noe jeg liker så er jeg parat til å kjøpe ;) Spør min mann !
Ikke hver dag jeg shopper baderomsinnredning....
Problemet er vel og at jeg er en praktiker og at jeg tenker litt vel langt fram i tid...
Vil noen kjøpe et hus med en slik innredning...Passer det til et 80-talls hus... Det må være suuuperpraktisk å holde rent og ikke så enkelt med rustikke flater det... Alt bør være veggopphengt, du så lett det blir å dra over gulvet da ;)Nå er veggene der inne ferskenfarget og sponplateskapene er dekorert med store rosa blomster. Gulvet er lysebrunt....
Vel, ha en flott søndag !Jeg drømmer videre, kanskje ta en fiskebenstur ute i skogen for å klarne tankene

13 kommentarer:

JULIE K sa...

Drøm videre Gunda. Blir spennede å se hva du finner ut etterhvert : )

sologbolig sa...

Det blir spennende å se ka du finner på ..... det blir nok lekkert uansett! ha ein fin søndag.

organic-lizzi sa...

Phuuu!!Er det ikke lov å mene ting er stygt da!!.....for det er det virkelig...
Tenker at det alltid er litt mere utfordrende når man ikke er A4...men jammen blir det bra til slutt:-))
Gleder meg til å se hva du finner på...
Suuuperdeilig dag til deg & Stooooor klemmmmmm

Anne sa...

Ser og leser og koser meg stort! med dine innlegg, men et lite spørsmål herfra, veggoppheng??? hva søttan skal du med den `dauplassen`? under et skap??? 30-40 cm med plass tril ingen nytte??? annet enn kanskje for noen å slenge ting innunder når de selv ikke gidder å gå i vakekjelleren...

Vet du, kjøpte kjøkkeninnredning jeg, fikk skap helt ned til gulvet og har ikke angret en dag!!! Flere skuffer, og mindre rot som står frem i dagslyset. Mindre plass å legge varmaklabler på også, penger spart.

Tenk litt på den du kjære venn, men du vet, jeg er jo ikke helt som alle andre jeg heller så...

Fin fin søndag til deg. Anneklem

Marion sa...

Så enig med deg når det gjelder bad, tror det er lurt og legge i litt ekstra for en bra innredning.
Lykke til med leting...er såååå glad jeg er ferdig med det der....tror jeg har alle baderoms kataloger som fins ;)

Tovepia sa...

Ikke enkelt å finne det som virkelig er slik en vil ha det, og bad og kjøkken er jo de rommene hvor man må tenke seg ekstra godt om:)
Lykke til i prossessen!
Klemmings;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Lykke til..blir nok bra til slutt tenker jeg:)
Go skitur..
klemklem

Shabbylishious sa...

Vel det er definitivt lov til å ikke like hva de store kjedene byr på. Ytringsfrihet er bra, og kjedene har ingen mulighet til å forbedre seg selv om ingen sier noe. Så det så! :)
Blir spennede å se hva du får til etterhvert.
Ha en god Søndag Gunda.
Klem!

Landcharm sa...

Lykke til med planleggingen. Håper du finner noe du liker. Ha en fin søndag videre!

bestemors hage sa...

Da vi kom så langt som til badene har hadde vi brukt mer penger enn vi hadde tenkt å bruke. Så jeg dro på IKEA. Synes resulatet ble bra.

Du er inne på et viktig punkt, både baderomsinnredning og kjøkkeninnredning bør passe til huset.

Det blir spennende å se hva du velger til slutt.

Datt sa...

Hehehe, fikk du Comfort på nakken...?? ;)

Jennys fire vegger sa...

Lykke til med å finne baderomsinnredning, jeg gleder meg til å se! :o)

Artig bilde!

Ha en fin ettermiddag og kveld videre.
Klem Jenny

Mitt hvite hus sa...

Alltid spennende å planklegge et nytt rom,, bad er jo et rom man ikke tar så ofte så det bør man planelgge godt..

men jeg er sikker på at det blir kjempefint jeg.:
klememr =))