Sider

torsdag 27. januar 2011

Status; Inngangsparti...

Ups, her ser ikke ut for tiden ! Når man har sinna...eh, sorry artigsnekkeren på besøk blir det hele bare kaos.... Neida, men det blir bra tilslutt det er jeg sikker på !
........
Tid til denne blogginga blir det mindre av også under slike forhold, men nå som Anette inviterte oss til å vise frem våres inngangsparti kunne jeg bare ikke dy meg da vet dere.

Der ute sammen med kattehuset og alle konglene står den gamle doen og masse annet trivelig men det forsvinner fort sjø ;) Og alle handymans står på som bare det !!!

18 kommentarer:

Havfruen sa...

Her pusses det opp ser jeg:)) Og doen står på trappa....hehe:))
Lykke til Gunda, klemmer fra meg:)

Anne sa...

Nemmen sjå der ja :-) praktisk spør du meg, he he For ikke å snakke om den tia unga var små og det skulles på do titt og ofte. Da hadde det jammen vært greit med do på trappa da.

Men det blir bedre når det går over og blir ferdig sjø Gunda. Men vet, et pes når det står på.
Kommer fra muttern og fattern jeg nå, og der rives flis av veggene der, og hutte meg tu for et støv mareritt, sjøl`a satt med grpten i halsen hun som hadde vaske rundt tl jul, og fatter`n hosta støv. Vel, blir vel bedring der også etterhvert.

Kjærringa her har hatt fridag og bare vært ute faktisk. Frisk luft i dagslys, vet jammen ikke sist jeg gitt. Og innestengt som jeg har vært med forkjølelse var det paradis på jord.

Men hurry up!!! nå ja, hvis ikke tar vi bloggdamene over hele snekkeringa snart :-)
Lekre bilder uansett hos deg, kost meg stort her jeg nå, lenge lenge å.

Klem i kvelden til deg.

Evami sa...

Du skal være glad du har noe som pusser opp du:))) VI har et bad som har stått i over 6 år,og ingenting skjer..
Sånn er det bare:)
Likte fuglehuset ditt så godt,rustikt akkurat som du:)
Ha en strålende torsdadgskveld:) Klem Eva

Mitt hvite hus sa...

Ja nå er det liv i Gunda heimen skjønner jeg..både inne og ute.. hihi... spennende tid for dere..'

et flott inngangs parti du har,..

Ønsker deg en fin kveld O=)

klemmer =)

Jennys fire vegger sa...

Kjempefine bilder av inngangspartiet! :o) Spennende når det skjer så mye på en gang!

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Ida sa...

Jeg oversåg doen (nesten, he-he),
og beundret alle de fine detaljene utenfor døra di der.
Virkelig fint! :)

Spennende prosjekt.
Lykke til med resten!

skjerstad sa...

Utedo du da ! Hi hi ;)Fint det er i inngangspartiet ditt . Så fint at du har så mange handy menn i sving :) Det er gøy å følge prosessen .

Ha en fin kveld ( pst. Husk å gi dem kaffe innimellom ;)
Klem fra Janne

Datt sa...

Hehehehe, dass...

brudeblogg sa...

Spennende ting som foregår hos deg for tiden, skjønner jeg :)

ide-puffen sa...

Jaggu kommet skikkelig i gang nå. Har du bestemt deg hvordan det blir og altså? Er så spent asså.
Lykke til videre. OG inngangspartiet er flott. Man kan inn og dans og ut og piss he he.
Fin fredag
Klemmer

Berit sa...

Jaja, jeg misunner deg ikke...
Alt som står på hodet når en pusser opp, og så forplanter det seg til alle rom, det er et merkelig fenomen. Men veldig kjekt når en har fått alt på plass,montert, vaket ut og pyntet.

Pynte det kan denne damen ja, En mester i år finne og å lage helt spesielle ting, du er en ener Gunda. Og inngangsparitet ditt det er jo bare helt nydelig.

Du kan vel bygge et "skur" til doen, for til sommeren må det være greitt å ha en lett tilgjengelig. Røyrlegger har du jo på plass nå så det skulle vel være en enkel sak...

Lykke til med dine prosjket.

Fargevandring sa...

Handymans er alltid kjekt å ha:-) det blir nok sikkert veldig fint hos deg etterhvert. Jakken kommer jeg helt sikkert til å bruke etterhvert for den er knallfin. Det var bare buksa jeg tvilte litt på...men jeg har faktisk ikke prøvd den på meg enda. Så for meg at jeg troppet opp i hele drakten på tirsdag, men kanskje ikke så praktisk eller varmt. Jeg tror ikke det blir et spennende antrekk å ta bilder av, men sikkert mye annet å fotografere da. Det skal jo bli så fint der:-)

gult hus i svingen sa...

fineste inngangspartiet ever da:) Likte det lille huset så godt jeg, til kattene eller?
Puuser opp badet ja, blir deilig å få det ferdig:)
God helg, Gunda:)

Klem fra Trine:)

Fargevandring sa...

Hei igjen Gunda! nå trenger jeg litt profesjonell hjelp og lurte på om du kan hjelpe meg? Jeg har nådd maxgrensa på lagringsplass i Picasa. Skal jeg da slette bilder bare i Picasa eller må jeg også slette gamle innlegg?? Ha ei fin helg og håper du får litt orden på badet etterhvert...Anne Lise

Loppeline sa...

Lekkert, lekkert!!

God helg til deg!!

Loppeklem

Randi sa...

Så spennende....gleder meg til å se badet live...for det blir vel ferdig til da...hehehehe :-)

Flotte kreative bilder. Snedig med en do på trappa ;-)

Er møkklei regnet jeg da.....får ikke lyst til å gå tur eller noen ting.....men været rår en ikke med.


gooo klem

Tovepia sa...

Spennende prosjekt dette, blir det tilbake til utedoen???-:O)
Nyt helga, klem fra meg;)

Fjellsnella sa...

Utedoen var lekker ;-) Det blir nok fint når det blir ferdig. Likte pynten din ved døra veldig godt.
Ha en fin kveld.