Sider

lørdag 8. januar 2011

Talkin`

Hmmm, sitter her og fortviler.... Blar og blar i gml interiørblader, inspirasjonspermen min...Googler.... Vi skal straks pusse opp badet og jeg kan da for svarte ikke gå til Comfort og kjøpe baderomsinnredning der lissom... Fy søren så masse "stygt" de selger, eller det blir rett og sltt for "fint" på et vis... Og tenk at jeg ikke har hatt i bakhodet at vi skal pusse opp badet, da kunne jeg jo ha shoppet noe i min egen butikk jo !!! Alle de herlige, flotte skapene som kommer inn dit og som jeg har solgt for en slikk og ingenting...
Shit happens lissom...

Mens jeg sitter der ser jeg at akk jo, har glemt noe av julepynten iår også....The same as last year...Shit, men de kulene der tåler vel stå fremme enda noen mndr... Og elgene,de elgene jeg er så redd for men som jeg nå lærer meg å kjenne... Tenk, jeg går på ski imørket og det er helt ok og elgene er jo like redd som meg ! Hihi

Vel, det var det badet da... Hadde besøk på butikken min av en dame som driver trøndelags flotteste interiørbutikk her endag, hun shoppa skap hos meg så hvorfor gjør ikke jeg det selv...? Herligheten, og hallo, kan ikke annet enn le men alt man ønsker seg kommer ens vei ;)

DSC_0016

Imens jeg sitter her ser jeg òg at kjøkkenet trenger en overhaling men please; ikke si det til min mann da... Og bare en ting til før jeg fortsetter å rydde badet & naborommet for saker og tinger;
Fra nå av blir mine overskrifter tatt fra coveret til en av mine favorittartister og det største geniet som enda lever her på moder jord ;) And I give U a Hug ;D
Jøsses, dette må være det lengste innlegget jeg har skrevet noen gang her inne....

15 kommentarer:

JULIE K sa...

Hi hi du får begynne å shoppe nå da....hos deg selv. Tenk så mye fint du kan bruke fra butikken : ))) Bli spennende å se : )

Tovepia sa...

Ja dette var laaangt, Gunda:O)
Skal sannelig bli spennende å se hva du velger til badet ditt;)
Jeg ligger an til nytt kjøkken selv, men har satt det til 2 år fram i tid, men det blir ikke gjenbruk, er jeg redd:)
Ha ei flotters helg, og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Den julepynten kan trygt få være fremme ja:)
Må le....at du ikke kan gå til Comfort, hehe:) Nå er jeg spent:)
Ha en fin lørdagkveld, klem fra meg:)

sigrid sa...

Spennande då...
Vi heng med :-)

Skulle ordna badet sjølv vi..
Litt av eit prosjekt..

Ha kreativ helg!

ps: den julepynten kan du kalle vinterpynt og la den stå ei god stund til ;-)

Marie sa...

Er du heldig kjem det eit skap som er midt i blinken ein av dei næraste dagane :)

Reknar med at dette berre er første kapittel i "badoppussingsfølgjetongen" :)

Jannicke sa...

..kjekke de elgene!!!
spennende med oppussing av bad.. mye å tenke på! Og enig . mye rart å finne - men heldigvis mye lekkert og!
God helg!
Klem J.

Datt sa...

Hæhæ, de elgene var jo så kule, kan jo ikke pakke dem bort! :P Og jeg glemmer alltid julepynt jeg også, og det er mange av oss... ENN at du ikke tenkte på det, beste plassen å kjøpe slikt er jo hos deg!! ;) Dukker sikkert opp no'n godsaker der igjen snart!

agnicy sa...

Dont worry dear Gunda!!! You can keep them all winter, becouse they are not only for Chritmas! I am sure your bathroom will be great!!! Ag

skjerstad sa...

Ja Gunda, de beste tingene får du på Bruktbo :) Kjempekult med et gammelt skap som man setter en vask oppå ;) Nytt eller gammelt , blir spennende å se hva du finner på :)
Ha en fin helg videre :)
Klem fra Janne

presse sa...

Du kan finne mye rundtomkring, men også hos Comfort som du nevner. Det som er fint hos dem er at de har en produktkatalog på nett hvor man kan titte på alt. Og hente inspirasjon. Og lage sin egen huskeliste.
Litt irriterende at man ikke har råd til alt det lekreste ;-)

http://tinyurl.com/2wcv8ax

Mitt hvite hus sa...

Hæ... shopper du ikke i egen butikk!!!! nå ble jeg overrasket.. så mye lekkert som du har ...

På tide gunda 0))

god helg

klemmer

Mona. sa...

Hei på deg,og godt nytt år !!! Mener du virkelig at du ikke shopper i egen butikk.......så flink hadde IKKE jeg vært !!! Er stadig inne og kikker hos deg,men det er jo selvpining i aller høyeste grad.......dere skulle hatt nettbutikk,sier jeg bare......selv om jeg selvsagt skjønner at det er kul umulig :) Helt enig med deg ang. utvalg på innredninger......så mye ræl,som man finner i slike butikker !!! Sponplater utkledd med folie,liksom........hvem vil ha det ???? Iallefall ikke jeg ! Tenker det hadde blitt rått og lekkert,med en i betong !!! -og rått treverk,selvsagt.......mmmmm,ser for meg det.....du finner nok på noe,og gjett om jeg gleder meg til å se :) :) Kos deg med planleggingen ,og ha en toppers søndag imorgen :)

Randi sa...

Jeg har badet klart...mitt bad...det eneste jeg trenger er ett BAD...som er mitt...hihihi...du fåpr holde øynene åpne, det dukker jo alltid noe opp hos deg.
For ett kreativt juletre du ahr snekret sammen...tror jeg må lagre den ideen...glemmer aldri treet Anne laget:-)

Ha en fin dag..plutselig så dukker jeg opp en dag.

goo klem

Ravheksen sa...

God arbejdslyst GundaM. Jeg er helt sikker paa, at dit baderum bliver fint og noget helt specielt.
Rigtig god sondag til dig og dine:-)

Piletossen sa...

Jeg er vild med dit juletræ :-)
Glæder mig til at se hvad du finder ud af til dit badeværelse.