Sider

lørdag 19. februar 2011

Anne sa....

Da Anne fikk se skapet min mann har lagra i tre år på vaskerommet sa hun; For allj del, mal det itj kvitt da mænneske!!!. Syns jeg hører henne enda, hihi ;)
Vel, skapet kom inn på butikken min og stod der et par uker... Jeg nevnte skapet flere ganger for min mann som sa at du må da kjøpe det da!!!! Typisk ham ;) Men som jeg sa; jeg har jo ikke bruk for det, og han sa ; Du kommer sikkert til å finne en plass engang sjø...Kanskje på "hytta"...? En dag kom han på besøk til butikken og sa; jeg har med henger hvor er skapet? Jeg kjøper det! Så dro han hjem med skapet "sitt"...
............
Meg og shopping.....Vel, nå er maleprosessen igang og en dæsj hvitt ble det på det og en annen farge da så klart ! Huff, hater slik prikkelarbeide men tror det blir bra etter noen runder til med kosten .

16 kommentarer:

Tovepia sa...

Grått og hvitt ser lekkert ut!...og snill og koselig gubbe du har:O)
Jeg har demontert en seksjon og er klar for pussing og maling, men her blir det hvitt, men det skyldes at det står i mitt lille hytterom som ikke skal ha så mye farge på det som står fast...
klemmings til deg;)

Megan sa...

Det var vel lidt af mand, din! :) Godt han kan shoppe lidt, når du kun køber mos! Sorry, det er kærligt ment. Jeg synes du er herlig herlig! :))

Og skabet er fint. Det kunne jeg også bruge til vores nye hus. Indflytning til sommer. Jubiiii.

Klem og go' lørdag.

brudeblogg sa...

Høres ut som du har en herlig mann! :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ser veldig flott ut det skapet,blir nok veldig bra tenker jeg..
ha en koselig lørdagskveld
klemklem

Havfruen sa...

Så bra gjort av mannen i huset!! For skapet var nydelig!! Å det blir helt sikkert kjempefint:)
Prikkelarbeid er pyton, lykke til:)
Klemmings:)

Havfruen sa...

Kjempefint som malt...skulle jeg skrive....
hehe:))

Kathrine sa...

Ikke mist fargene da! Alle har jo grått/hvitt/svart no...
Trenden er trist for tiden.
Ha en fin lørdag da du. Klem:)

Elisabeth sa...

Åh... draume-mann! Min forstår seg ikkje på alle skattane mine! I dag har han leigd kontainer og rydder i garasja der eg har alle dei fine borda som eg har samla og som eg skal bruke den dagen eg skal lage kafe.... :) Thi hi... Ingen har endå enda i kontaineren heldigvis.... :)

God helg

Tulip sa...

Så flott av mannen din! Han har skjønt det!

Gleder emg til å se resultatet!

skjerstad sa...

Så herlig å se at du har en mann som kjenner sin kone og er Gulle snill ;)Skapet er Råfint , nå begynner jeg å danne meg et bildet av badet :)

Lykke til med malingen og ha ei fin helg videre :)
Klæmma fra Janne

liven sa...

Ser så fint ut dette skapet!! Og greie mannen din da....

ha en fin lørdagskveld gunda

Anne sa...

Helt klart!! jeg sier det jeg mener og noen sånne helt `hvite`damer er hverken jeg eller du, noen frekke mørke detaljer bare MÅ til det, litt maskulint røfft vettu :-)

Gleder meg så til å se det badet ditt ferdig, og ikke helt sånn snaua som sist helg, nei, dettane er jeg trygg på blir bra.

Klem i kvelden.

Linda Himlingen sa...

Det fine med maling er, at dersom man blir lei, er det alltids mulig å skifte farge! ;)
Det blir helt sikkert knall fint!
Fortsatt god lørdagskveld!

Mitt hvite hus sa...

Dette skapet var kjempefint...og vil nok passe perfekt på Gunda badet.

god helg =))

Datt sa...

Spennende, gleder meg til å se!

ArneA sa...

Forholder du deg også slik til andre råd eller ønsker fra Anne? Mørke flekker er ikke røft. I hvert fall ikke som ringer under øyne eller utglidd sminke
God søndag morgen