Sider

søndag 6. februar 2011

Cat Walk…

The best cat walk ever ! Ippi inspiserer den nye halvannenmeter lange drivved planken funnet i fjæra ;) Tror den ble vurdert som godtatt ! Men først må den vaskes skikkelig, kan nesten ikke vente til hageslangen kan benyttes igjen...
.............
Imens kan man bare drømme ivei om alt den planken kan benyttes til...
-En hylle el to på badet kanskje.... Såpekopp... Tannbørstedispenser.... Listverk...
..............
Fant masse annet treverk å jobbe med også, men føler jeg må få litt sol og varme her oppe i lia før jeg kan begynne å jobbe med alt dette herlige treverket jeg er så heldig å ha!
I tillegg fikk jeg mail idag om at 6 kg rustent "skrap" er funnet frem til meg- O lykke !!!

DSC_0025

Gleder meg til å ta fatt kan dere tro !
Driftwood girl in a Rusty mood...... Ønsker dere alle en flott uke der ute og husk; alt du har lyst til er det bare å gjøre ;)

28 kommentarer:

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Herlig Gunda!!

Datt sa...

Kooosepotene, fine bildene! <3

Lise Dagrun sa...

Det må jeg si; 6 kg rust! For en skatt! Og alt det fine du finner av rekved, da - Gleder meg til å se badet ditt når det er ferdig, det blir garantert et flott rom i et flott hus bebodd av ei flott dame med en flott familie - katt inkludert.

Jannicke sa...

knallfine bilder!!!
Klem J.

Hjertedamas blogg sa...

Herlig med drivved og rustne greier:DDDDD Jeg digger:DDD Gleder meg til å se hva du skal produsere:DDD Klemz

Asbjørg sa...

Ja her ligger det an til produksjon,skjønner jeg!Hæærlig!Kul katt på kattwalken!!

sigrid sa...

Herlege pusen!
Og spennande å fylgje prosjekta dine.

Ha flott kreativ veke :-)

Havfruen sa...

Tenker lykken er stor ja:)))) Men det er den flotteste catwalken jeg har sett, ever:)
Nydelige bilder og en slik rød pus ønsker jeg meg!! Men er litt skepp på Major og huset forøvrig, hehe:)
Nyt kvelden og ha en topp start på ny uke:)
Klem klem

agnicy sa...

Great cat and wood too.

Petunia sa...

Dette var CatWalk på sitt beste!!
Klem fra Bergen:)

Anne-Berit sa...

Uansett hva du bestemmer deg for,så er jeg ikke et sekund i tvil om at den planken kommer til å bli til noe fint.Mye fint her inne hos deg siden sist,må visst ha meg ei ekstra stund her inne for å studere alt litt bedre.Gleder meg foresten til å se hva du får ut av rustskatten din.Ha ei fin uke.Klem:)

Anne-Berit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tovepia sa...

Dette blir spennende, du finner det utroligste!! ...tror jeg må begynne med litt vandring i fjæra, jeg også;)
Nyt ei ny uke, klem fra meg;)

bikim sa...

cute!
Rosa

Tina sa...

Vandring i fjæra skal det bli til våren der ute i havgapet, håper på like fin fangst som du! Å du herlige pusen den er virkelig bloggbar! hihi

Randi sa...

kjenner jeg må på drivved jakt iløpet av uka :-))

Evami sa...

Ei perfekt helg for deg da:) Både drivved og rust:))
Å så kjekt for Ippi å ha en catwalk å vise seg fram på,ser it som gangen er inne også:)) Klem Eva

Duse Pasteller sa...

Søtnos!!!
Likte `såpekoppen` din her tidligere:)
Koselig at du fant inspirasjon i Oppbevarings-innlegget mitt!!:))

KLem, Janni

Kathrine sa...

He..6 kg skrap(?) ligger på kjøkkenet her ja:) Bli med neste gang og plukk selv?

Utrolige flotte bilder av plank og katt! The best cat walk ever ja:)
Skal jammen lære opp herren her i huset også, men han trenger kanskje en kraftigere plank? 6 kg han også nå..og inn i sitt 11. år.

,)

Wenche sa...

Härligt!

gult hus i svingen sa...

herlig drivved, og herlig katt, Gunda:) Hva med øredobber av drivveden din?;)

klem fra Trine:)

FIOLINESBLOG sa...

CATwalk:):)"rustencatwalk" morsomme du!
varme klemmer til deg fra meg:)
fioline

FIOLINESBLOG sa...

CATwalk:):)"rustencatwalk" morsomme du!
varme klemmer til deg fra meg:)
fioline

Landcharm sa...

Utrolige bra bilder igjen. Denne får du helt sikkert brukt til noe morsomt. Vi venter i spenning. Ha en fin uke!

Mitt hvite hus sa...

Virkelig flotte bilder du har knipsa av pusen på cat walken...
'

ha en strålende fin uke 0)

klemmer

ArneA sa...

at 6 kg rustent "skrap" er funnet frem til meg- O lykke !!!
:)
Jeg bruker å si: gjør det jeg ville gjort, og det er ganske ok.

Fjellsnella sa...

Pusen din er så fin! Og du finner nok en fin plass til planken.
Ha en fin dag.

Mandy Lou sa...

Herlige bilder! Katten og planken er nesten like lekre. Det var nok også spennende med noe "nytt" å spankulere på for henne. :)