Sider

søndag 27. februar 2011

The End

Da er badet tatt ibruk etter noen intens uker med opp pussing der inne. De ble dobbelt så stort som før . Er enda ikke helt ferdige med siste finish og de fleste av dere vet vel hva det vil si...
Dessuten lurer vi på om vi må ha en lyskilde til der inne.

Hele gjengen føler vi oss fornøyd med badet, bortsett fra at største mann syns det er for mye ekko der enda og minsten mente han kunne hatt tre brødre til uten at det hadde blitt fullt der inne...Vel, luksusproblemer ;)

At valget falt på søylevask kan jeg takke min far for, etter å ha trålet alt av baderomsbutikker fant jeg ingenting jeg likte så da var valget enkelt; ta en søylevask-og det kommer jeg ikke til å angre! Stilig og lekker og høyskapet rommer det meste et bad kan trenge! Ikke fantes det baderoms belysning med gull på heller, så Ikea ble løsningen her.
Sprayet de i gull så kan jeg skifte de ut når jeg finner de jeg er ute etter.

Og så ble mitt ønske om vegghengt wc oppfylt ! Kjempefornøyd med det og ;)
Vel, det var alt fra badet i denne omgang. Enda har jeg noen speil der ute i snøen som skal få sin plass her inne, veggen dere ser til venstre er grå og har kun en dorullholder på seg enda men det blir det blir... Vi må jo få bort ekkoet der inne.

DSC_0026

Og til dere som har fulgt meg en stund nå ser vel at en viktig detalj fra mitt interiør mangler...
Noe fra naturens eget skattkamer ;) hei hopp, ha en fin kveld !
(Badet gikk før fra der det sorte skapet står, er det rart vi syns det er blitt stort...)

30 kommentarer:

Hummerogkannarifugl sa...

Dette inlegget har jeg gledet meg til. Så fint det ble! Ikke sånn som alle andre har, og det liker jeg:) Nå er det bare å kose seg. Jeg ble faktisk insirert til å ta ett lite bad , skal bare se nyheter først.
Du å du så rein vi bli;)
Klæm Anki

Janne sa...

Dette ble utrolig fint, helt vidunderlig!
Å den store plassen...er litt misunnelig her:)) Søylevasken var lekker, og tøffe lamper..
Takk for at du deler så flotte bilder fra et lekkert bad med oss:))
Tusen takk for kommentar hos meg.
Ønsker deg en fin kveld og god ny uke!
Klem fra Janne

skjerstad sa...

Knall fint :) Dette innlegget har jeg ventet på med spenning . Utrolig kult med dette gulvet, og søylevask ble jo genialt :) Skal hilse fra Skjerstadmannen også - stilig !

Ønsker deg en fin Søndagskveld :)
Klem fra Janne

Landcharm sa...

Så utrolig lekkert dette ble. Jeg liker alle detaljer, og digger det sorte skapet, stolen og gulvet. Å ha god plass er jo deilig, så da får det heller være litt ekko..Gratulerer med ferdigstillelsen - Kjempelekkert!

malinsinterior sa...

For et fantastisk bad!! Likte kjempegodt valg av gulv, og kontrasten i rommet mellom svart, hvit og gull. Herlig :)

malinsinterior sa...

For et fantastisk bad!! Likte kjempegodt valg av gulv, og kontrasten i rommet mellom svart, hvit og gull. Herlig :)

Datt sa...

Oh my God, Så vanvittig kult, røft og lekkert! Digger det gulvet sammen med det røffe sorte skapet! Love!

Som mine dager er sa...

Kan skjønne dere er fornøyd med endelig å få ferdigstilt badet. Og lekkert som bare det! Søylevasken var et sjakktrekk, utrolig stilig. Ekkoet stilner nok etter hvert. Det er bare badet sin måte å skryte av at det er så nytt. Tekstiler får vekk ekko så fram med håndduker og morgenkåper. heheh ...

Klem fra Marit

moa sa...

åå!
fantastisk!
jättecool!
&
FOR et utrolig skap + stol!
..og vask, speil - JA alt!!!
gratulerer!

klemmingser!

agnicy sa...

I love it !!!! Floor and the towels are the best. I like colours!!! Everythink looks easy to clean- its very good ! Gunda you have got great taste!!!!
Ag

Tovepia sa...

Det ble direkte råstilig, Gunda!! Liker gulvet ditt, og det store skapet, flott!! Jeg ønsker meg vegghengt do også:O)
Godt å ha plass på badet, så nyt det!!
Klem fra meg;)

Lise Dagrun sa...

WOW!

Ingunn sa...

Annerledes og stilig!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Riktig lekkert..deilig med danseplass:)
klemklem

Randi sa...

Stilig!!!! :D

Laila sa...

Fy trøørn så lekkert, og hengedo og søylevask "Sukk".
Gratulerer.
Klem Laila

Mitt lille hjem sa...

Så lekkert det ble!
Kjempe lurt å spraye litt for å få helhet :)

Ha en fin søndagskveld!

Klem
Christine

Mitt hvite hus sa...

Endelig Gunda... og den som venter på noe godt venter ikke forjeves..

Badet var helt rått... det svarte skapet ditt var bare så nydelig..stolen også..og rute gulvet..

je dette var skikkelig flott..'*Grattis med nytt flott bad..
Klemmer

Havfruen sa...

Grattis Gunda og dette ble bra!! Da er det verd slitet da... Timer med malingsarbeid:)
Kommer vel litt Gunda-detaljer her tenker jeg:)))
Nyt kvelden..du er vel å finne på badet?
Ha det på badet:) klemmer:)

Hjertedamas blogg sa...

Et virkelig flott bad!!!! Nydelig!!! klemz

Linda Himlingen sa...

Kjempe stilig!! Virkelig inspirerende! ;)
Ekkoet kommer bort etterhvert skal du se! Man må jo bruke litt tid på å bo seg inn også! :))
Grattis med nytt bad, Gunda!

sigrid sa...

Kjempeflott!
Så bra at du lagar din eigen vri og ikkje A4 bad ;-)

Takk for omsorg!

Ceropegia sa...

Har gledet meg til å se...og det ble kjempefint!!
Elsker gulvet!! *lyst på..en plass*

Søylevask...Mmmm...

Gleder meg også til å se naturens annkomst!! ;)

karin sa...

Så fint badet ditt ble Gunda, jeg ble litt avundsjuk... ;))

tinemor sa...

Kjempelekkert!
Gratulere med nytt , herlig bad!
Klem

ide-puffen sa...

Å du godeste kor fint det vart. Men som du sier mangler litt av dine furet værbitt innslag :))
Skikkelig vakkert altså Gunda.
Grattis
Kjæm innom dæ til uka, BruktBon.
Klem

Anne sa...

ekkert lekkert Gunda og jeg kjenner på at jeg bare vil!! komme å bade :-)

Jennys fire vegger sa...

Lekkert, lekkert, lekkert. LIKER det sorte skapet og søylevasken. Dette OSER jo stil! :-D

*drømme*

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Wow, WOW og atter WOOOW Gunda!

Fytterakkern så stilig det ble.

Stort bad er digg!

ha en strålende dag!

Randi sa...

halloisen!! for ett dritlekkert bad....dette må jo være rene drømmebadet!!!
og søylevask var jo så kult...alt du får til Gunda!!:-)