Sider

mandag 21. februar 2011

Gleder meg til å møte...

Her males og males det skap. Detaljer enda ikke ferdige men det blir det blir , og til dere som frykter dette blir et fargeløst og kjedelig bad kan kanskje ha rett i det men når jeg er der inne så er det da fargerikt og energiskt til gangs !
..................
Og du som jeg gleder meg til å møte deg en av dagene...
Klikk på linken så skjønner du hva jeg mener!! Sukk igjen...Glæde mæ
(Ps er dere klar over at lysarmatur/lamper til bad ikke er å få kjøpt i sort el gull...?Hvertfall ikke her i trøndelag, kun i krom, forsølvet el hvit. Tragisk at en må lakkere selv for å få rette looken på nye ting egentlig....Men har noen der ute et tips kanskje?)

12 kommentarer:

Guri sa...

Gleder meg til å se resultatet :) Nydelig ørepynt forresten ;)

Hilsen Guri

Tovepia sa...

Du får nok de rette fargene opp:O) Vasken så fin ut!!
Sitter i natten alene på hytta, så her går jeg mellom pc og strikking:O)
Nattaklem fra meg;)

Ravheksen sa...

Glæder mig også til at se det færdige badeværelse, og det er smukke øreringe. God tirsdag til dig, GundaM:-)

gult hus i svingen sa...

så du gleder deg til å få lekker servant med nydelig armatur? ja, ja, det er de små gleder, Gunda:)
Dette blir stiiiiiilig:) Gleder meg til å se bilder av det ferdige badet:)

Klem Trine:)

Mitt hvite hus sa...

Er ikke redd for at det blir fargeløst hos deg Gunda...

gelder meg ..nyt dagen

Klemmer 0)

skjerstad sa...

OOOO :) Den vasken var stilig , og kler helt sikkert badet deres. Spennende med disse speilene syns jeg ;)

Ha det fint i dag :)
Klæmma fra Janne

Laila sa...

Badet er jo det rommet man kan bytte farger i hele tiden, så et nøytralt bad er tingen, og så er jo du der da he he. stilig vask.
Klem Laila

Megan sa...

Det er et fint møde at glæde sig til. Håber for dig at det bliver snart.

Klem fra din artsfælle - gåsen! :)

Havfruen sa...

Dette ser meget bra ut Gunda:) Gleder meg til å se mere:)
Klem klem:)

Randi sa...

wow...det hørte spennende ut...gull armatur..du kreative dronning :-)

gleder meg til å se det ferdige badet...spennende, spennende.

gooo klem fra meg til deg

Jennys fire vegger sa...

Spennende! :-) Synd at du t.o.m må lakkere deg fram til riktig look, men da blir det ENDA finere når det står klart ihvertfall! :-)

Nydelig vask og armatur!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Loppen sa...

Hei Gunda:-)Legger nmeg til som følger hos deg:-)Du har en spennende blogg:-)Gleder meg til å se badet:-)