Sider

fredag 11. februar 2011

Herligheten...

Ja, herligheten hva har jeg satt igang nå da... Imorra kommer en 7-8 bloggere på besøk oppe i lia. Tannpirkeholderen er klar, bordskånerne er klare samt bordkorta men resten...? Huttitu
Stua er full av entremøbler, trådstativ og div sko, tulipaner er kjøpt inn men hvor i alle dager ble de av...?
... ...
Lunch blir ute i det fri i hagen så håper damene har stilongsvett men man har jo bålkurv og marshmallowsen ligger klar! Resten tar vi etterhvert, heldigvis er ikke jeg av "stryke-duker-typen" ;) Ligger noe etter skjema her ser jeg og jeg besøker dere så snart jeg er i rute igjen !

19 kommentarer:

Tovepia sa...

Dere får det såå trivelig! Tempen sier stilongs, og det må de da vel sannelig ha på seg:O)
Kos dokker masse!!! Klem fra meg;)

Odins lille hjørne sa...

Du e go!! Ha det kjempetrivelig!!!:0)

Randi sa...

Ull fra topp t tå og ein varmedress får dug.....og vi ska vel skravle oss varm...

Manchenga e kjøpt inn...aiolien står klar ..

ikke stress no da kjære dæ...vi glede oss t å treffes...spis mat og drikk go vin :-)) resten e det ingen som legg merke t.
Men skjønne deg så godt. Senk skuldrene, ta ett glass vin...nyyt stunden :-))))))))for i morgen e hønene på plass.


klem

sigrid sa...

Koz dokke!

god helg!

ps: knall flott speil :-)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Må dere ha det super duper gøy! Tenker jeg nok at det blir;)
Nå har jeg hatt besøk av søsteren din. Hyggelig å hilse på:)
Klem.

Ceropegia sa...

Men ute i hagen din tror jeg ingen kjeder seg...selv på vinteren!!

Kos dere!! :)

Artige bilder forresten, som alltid;)

Kos deg i helgen!

Shabbylishious sa...

Så koselig. Dere får det sikkert knallfint. Kos dere!
Klem!

gult hus i svingen sa...

juhuuu, så trivelig med kvinneglam oppi lia:) Marshmallows på bål e deilig...vin og;)Kos dokker!

Klem fra Trine:)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så moro med bloggbesøk da...
Og så ute i hagen...dette blir nok årets hage fest du =))

håper vi får noen glimter av festen.:
kos dere masse..

klemmer 0)

Fru R. sa...

Sååå kos, det hørtes kjekt ut. Ha en riktig koselig dag!
Mange flotte speil i innlegget nedenfor!!
Klem fra Mette

Beate sa...

Håper dere får en kjempedag! :)

skjerstad sa...

Så gøy ! Dere får det sikkert RÅARTI ! Kos deg , og husk der det er hjerterom er det husrom ;)

Klem fra Janne :)

Datt sa...

Så stas da, koooos dere! :D

JULIE K sa...

Ååååå er det til deg de skal.....jeg viiiilll også : )))))

Landcharm sa...

Ja, heldige er de som får være med på dette. Ha det riktig hyggelig!

Fargevandring sa...

Ha en koselig kveld da:-)

Mitt lille hjem sa...

Kos dere masse!

Klem
Christine

Mitt lille hjem sa...

Kos dere masse!

Klem
Christine

lone.g sa...

Hej Gunda
Det lyder som en dejlig dag. Spændende blog du har;-)
Hilsen Lone.g