Sider

tirsdag 1. februar 2011

Jump Around…

Hva skulle jeg ha gjort uten alle disse Jump Arounds i hagen ;) Hihi, vel jeg kunne vel strengt tatt ha heklet eller strøket klær men det ligger nok ikke for meg desverre.
Men Jump Arounds, just Love em ;)
....
Bare blåse bort litt snø av de, og vips; verdens beste podier til mine sprell.
Er avhengig av hagen, selv om vinteren så jeg driver nå med mitt og pynter og danderer på disse rustne jernsakene mine som jeg liker så godt .
.....
Rustne spiker fått av verdens beste hagevenn og verdens vakreste fat fått av en venninne jeg faktisk ikke har møtt engang ;) Men vi har en felles venn og hun tok med seg fatet til meg !

DSC_0094

Skulle ønske alle hadde en Jump Around eller to å kikke på ;)For flere Jump arounds klikker du her !

16 kommentarer:

Havfruen sa...

Har du fått snø idag?
Pynte hagen på vinterstid..gi meg inspsirasjon sier jeg bare...og her må pynten være heavy...så den ikke blåser bort...
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Landcharm sa...

En herlig kreasjon denne gangen også. Hadde jeg ennå visst at du var på messen, skulle jeg bydd deg på en kaffekopp. Det gjør jeg neste gang!

Tovepia sa...

Du kunne jo ha heklet litt:O)
Nei, du skal kose deg med dine ting, for det er så flott og inspirerende å se for meg!!
Nyt kvelden videre, klem fra meg;)

Datt sa...

Ooooi, for en rusten skjønnhet det der da!

Hjertedamas blogg sa...

Herlig med slike rustene greier:DDDDD Jeg hadde to blomsterampler liggendes gjemt og glemt ute i hagen. Tok de inn i høst, og hang de i vinduene. Da hadde de fått sånn herlig rusten platina:DDDD Klems

Ida sa...

SÅ FINT! :)
Digger deg, dine sprell,
- og hagen din!!!

Stryke og hekle...?!?
Hva slags aktiviteter er det, mon tro?
Hmmm... ;)

JULIE K sa...

Fint hos deg uansett årstid, synes no æ da : ) Min "hage" ligger helt brakk. Den er jo ikke arbeidet opp enda. Hadde for det meste krukker framme i fjor. Noen stoler (fra dæ) står framme og skaper litt stemning.

Fargevandring sa...

Det spørs om jeg nå blir så inspirert at det dukker opp en jump around i hagen min en gang i fremtiden;-) Takk for sist forresten:-) Det ble fine bilder fra Mule idag og gleder meg til å komme igang på torsdag igjen. Håper Jif-en står klar for vinduene trenger det!!!

Miamor sa...

...tru itj æ vinn det sjø herre gongen..har itj bil heller..fer bærre med kollektiv transport..men HAR JO RÅÅÅLYST!! klem og hei og hopp....

Kathrine sa...

Så flotte snøbilder av hagen din da! Her har jeg gått tur uten brodder i dag, litt trist med snø som forsvinner, men det kommer sikkert igjen her ved fjorden også:)
Og nå begynner jeg å få dårlig samvittighet for rustduppedingsene jeg skulle hente til deg. Satser på S-tur til helgen tror jeg.

Stryke klær? Hva er det? Heklet dukkeklær før, men det er jammen mange år siden.

Ha en fin dag da du!

Mitt hvite hus sa...

Nydelig fat du har fått av din venninne ... og så kosleig å gå rundt i hagen og bruke kreativieten sin da..

det er jo du ekspert på =))

Klemmer

PS: går det bra med prosjekt bad ..

ide-puffen sa...

Herlig med vinter, men det er ikke mye snø i Trøndelag.
Takk for hilsning. Fikk den morsomste kommentaren av mannen da han kom hjem fra deg.(ja, han er ikke opptatt av trender eller interiør) :"Veit du mæ....der villa æ ikke hatt noen ting om æ så fikk betaling engang. Bærre skrot jo". Ja det er derfor det heter Bruktbo, og er saker folk har kastet." Aha, det kan du fortelle ja". Hi hi så vittig, men han likte kurven og det andre. Blogget duken og puten i dag <3

Hei hopp
klæm

Anne sa...

Måtte det bare bli litt oppholds i dalstrøka innafor også!!! så jeg får rydda og vært litt i fri flyt jeg også. Ikke minst rydda sikkert, for her har vinden rota til mye ja. En får litt sånn vårstemning av bildene dine uansett da, selv om det just har blitt februar.

Å ja, det ble nystekt brød med brunost i går, litt sånn trøst trøst i regnet det.

Anneklem

ArneA sa...

Hoppet fra Gawo i syden til dine vinterbilder, og utenfor vinduene regner det.
Blogverden er sannelig global.
Og takk for det

Evami sa...

Når du skreiv Jump Around så fikk jeg flashbacks til sanke. jump around som jeg nå ikke kommer på artisten bak, men jump, jump...
Du er så flink til å lage tablåer i Hagen og ta bilder av det, og så deler du kreativiteten din med oss:)) Love it:)
Har fått Mail,og har svart. Sov godt:) Klem Eva

Min Verden sa...

Jeg liker også jump arounds :) Så fine bilder og flott inspirasjon til oss som trenger det. Ha en strålende dag!