Sider

torsdag 3. februar 2011

"Kamo" soap...

Inne hos Nib er det nå en februar utfordring på gang der de vil se div oppbevaring`s tips.
Her er mitt bidrag denne gang; såpedispenseren på gjeste doen ;)
Kledt og kamuflert med den vakreste drivved som finnes og sklir rett inn i miljøet på doen ...

Som bakgrunn på bildene her har jeg to bilder kledt med kalkstein fra barndommens badestrand ! De er limt på en plate med flislim og "himmelen" er malt med div restemaling. Bildene har fulgt med meg noen år nå og hengt både her og der ;)
.....................
Imens driver gulvet på badet og tørker...

25 kommentarer:

sigrid sa...

Kreativt!

Stor klem

JULIE K sa...

Den kreativiteten din er unik : )

Sagt Med Hjertet sa...

Skjønner ikke hvor du tar det fra!!? ;-)
Send litt av det du går på hit til meg.
Klem

Havfruen sa...

Vakreste såpedispenseren ever!!! Love it:)
Badet blir sikkert toppers:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

moa sa...

h e r l i g!
I like! Yes, I do...
(på gjestedo, tjihi..)

klem

skjerstad sa...

Herlig såpedispenser i Gundastil ;) Jeg har en døll en fra Prix som det står X-stra på .

God kveld til deg
Klemmmer fra Janne :)

brudeblogg sa...

Fantastisk! Det er jo nesten så jeg får lyst å besøke deg bare for å få bruke gjestedoen :)

Wenche sa...

Härligt!

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Hatten av for kreativitet altså. Det er noe du altså overhodet ikke mangler Gunda.
Rått!!

Stor klem fra meg.

Missfryd sa...

Veldig orginalt! Like:-)
Klem Ingrid

Kathrine sa...

Du har verdens flotteste gjestedo:) Her kan en ta seg goood tid ja. Koselig! Og den flotte hylla du har der også, og gardinene..ehh..tangen. Bare knall:)

Bildene dine har jeg sett ikke langt herfa også, men da hang de jo ute. Og ennå er de like flotte!

Snart helg igjen, det blir godt. Ha en fin torsdag, Gunda:)

Solrosa sa...

Stilig og veldig Gunda! :)

Klem

Ceropegia sa...

Så utrolig kult!
Ett godt bidrag vil jeg si!!!

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

sånne ideer blir jeg glad av!
takk for at du delte den;)

agnicy sa...

Dear Gunda, I have AWARD for you! Please come !

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott såpedispense..

Og badet blir nok kjempeflott også.

god fredag
klemmer

gult hus i svingen sa...

lykke til i utfor5dringen, GUnda:) dette er mye finere enn såpeflaska:)
Artig med steinbilder, du kreative menneske:) Ønsker deg ei god helg:) Klem fra Trine:)

Ann Tove sa...

Eg er so inponert over alt du får til av drivved. Blir verkeleg inpirert av å besøke bloggen din. Ynskjer deg ei kreativ helg.

Ida sa...

STILIG! :)

Mandy Lou sa...

Utrolig tøff såpeholder! Og på det foregående innlegget var det så mye fin hagepynt. Til og med snø som pynter opp.
Tusen takk for hilsen. Ønsker deg og dine en fin søndag!

Michelle@ A Full Cottage sa...

This is wonderful. I love it.

:)Michelle

Funky Junk Interiors sa...

Very cool way to display soap! Love it!

Donna
http://funkyjunkinteriors.blogspot.com/

tinemor sa...

Orginalt!
Og kreativt!
Klem

SsSsS sa...

Kjempeorginalt!! Både gulv og dispenser :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Orginalt og superkreativt!
Lykke til i utfordringen!

Klem.