Sider

torsdag 24. februar 2011

Living in a Box…

Føler litt bloggetørke for tiden, masse å gjøre men lite kreativt da blir det nesten som å være i en boks.... Eller?
... ...
Den rustne Disney kakeboksen hadde herlige Anne med seg hit da hun var her for et par uker siden, så hun hadde den i bloggen sin og skrev der at jeg syntes den passa perfekt oppe i lia her til meg....Noe frekt egentlig og snilleste Anne hadde med boksen til meg da hun kom på besøk...

DSC_0063

Sukk, den gleder meg hver gang jeg går forbi med dvergene i og skinner solstrålene på den blir jeg enda gladere! Vakker februar videre til deg, snart er mars her!!! Kanskje tid for litt kreativitet da...? Making & having Fun !

18 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Fin kakeboks, med herlig patina:DDDDD Klemz

Anne sa...

Klart, det er jo der den hører hjemme ser du vel :-)

Janne sa...

Heldige du:)) Den var superflott!
Ha en like så flott kveld!
Klem fra Janne

Tovepia sa...

Ser jo tydelig at den hører hjemme hos deg:)
Kos deg, godt å tenke på at mars er rundt hjørnet:) Klemmings;)

Ceropegia sa...

Denne boksen kan jo rett og slett ikke ha noe annet hjem enn hos deg...;)Helt perfekt!!

...Storkoser meg på jobb ja,det er kjempegøy!!Ikke så aller verst tid heller dette da. Løkblomster og tulipaner...Mmmm...Herlig:)

Titter innom igjen:)

Datt sa...

Men så passa den VIRKELIG perfekt oppi lia der også da! ;)

Megan sa...

Ja man bliver i godt humør af de 7 små dværge. Eller er der flere? ;)

Jeg har haft en hyggelig eftermiddag sammen med en veninde og ved du hvad, den med gåsen gives videre på min vej. Nu er vi snart en flot flok gæs! :)

Ha' en fin aften, Gunda. Klem :)

Havfruen sa...

Den passet jo perfekt hos deg:)) Den har kommet hjem den.....
Ja nå er det håp om vårlig dager (håper jeg)
Ha en flotters kveld, klemmer fra meg:)

Duse Pasteller sa...

Så søte de der dvergen altså! Hver og en med sitt særegne uttrykk!
De ble nok glad for å få være med boksen;)
Klem

Bringebær sa...

Haha, så nydelig at han lukter på blomsten og lar seg beruse!

Anne sa...

http://medkamerapatur.blogspot.com/2010/12/har-dakk-hrt.html

Anne, som forblir litt anonym resten av kvelden, gidda bare ikke logge på, he he, lat sjø :-)

sigrid sa...

Skulle til å skrive det same som Anne ;-)
Den såg ut som den alltid hadde bodd hjå deg..

God helg og innspurt på badet!

Kathrine sa...

Flott boks da du!
Har noen fra div.fabrikker i Oslo da jeg bodde der. Da kastet jo alle alt i kontainere.
Og tenk at jeg møblerte nesten hele leiligheten med kontainermøbler mm:)
Mye antikk også:)

Riktig nok ble den Sætre sekskantkjeksboksen kjørt gjennom oppvaskmaskinen til min mor senere, men da lærte jeg det også. Ikke lurt..

Synd mine mange bokser står i kjelleren. På tide å hive ut pingvinene kanskje,)

Ha en fin fin kveld)Her småhagler det.

Mitt hvite hus sa...

ja denne boksen passer hos deg Gunda.. helt perfekt.. og disse herlige dvergene dine..må stor trives oppi lia hos deg..

ha en toppers dag

klemmer 0))

Solrosa sa...

FINE!!!

Og - det var ikke oss, nei, men det var mange likheter der, så jeg skjønner at du trodde det. :)

Håper du får ei fin helg!

Klem

Monicas hage og foto sa...

Herlig:) Passer perfekt hos deg vet du, og med nydelige perleblomster i:) God helg, Gunda:) Klem

Beate sa...

Den kakeboksen ser det jo ut som om det sto ditt navn på ja! Nå drømmer jeg om vår, og tid for å begynne å gjøre klar uteplassen min. masse herlig inspirasjon og hente her hos deg <3

Evami sa...

Den passer jo helt perfekt hos deg,så at Anne tok med seg den til deg skjønner jeg godt:)
Hei,hå,hei,hå...