Sider

torsdag 10. februar 2011

The Mirror...`s

Speil, speil på veggen der hvem er.... most crazy her ;)
I det siste har jeg vært på utkikk etter speil til badet og det har blitt opptil flere....
Hos Ide Skeidar på Sjøsiden her på Stjørdal fant jeg et gedigent et jeg bare ikke kunne gå ifra for en slikk og ingenting (det største til venstre 400.-) På Smia hos Line fant jeg det minste her endag til kr 60 mens rosinen i pølsa dukket opp i egen sjappe og for kr 150 ble det med meg hjem(bilde til høyre)
......
En flott samling speil er det blitt og ute i hagen står div speil uten ramme for å få den rette patina til det nye badet... En venninne sa her endag at hun visste ikke om noen annen som lot speil stå ute for å få den rette looken.....Til et nytt bad !!! Vel, ikke jeg heller!
.......... ......
Vel, her sitter jeg og blogger med "male-tak-lua" på , istedenfor burde jeg vel strengt tatt ha forberedt meg på helga for HVA skjer i helga....? Følg med i morra !!

16 kommentarer:

Tina sa...

KJenner ingen jeg heller som setter speil ute for å få rette looken, jeg følger spent med på resultatet! Er overbevist det blir knaill!

Anne sa...

He he vi er to alen av samme stykke du og jeg, bortsett fra at gubben her truer med container rett som det er. Rimelig lei av alt som ligger til rusting og diverse prosjekter som står på vent...

Speil!!! ja det får en aldri nok av uansett. Kan dekorere og sette en spiss på interiøret uansett hvor det plasseres. Jeg var så dum, ja dum at jeg brukte alt for mange penger på et speil fra den nye shappa i by`n, slitt ja, men sønenn besvimte nesten når han så den ramma. Trodde det var noe jeg selv hadde snekra neddi kjellern her. Men du!!!!! kan jeg `låne bildet ditt av de rosa nattkjolene fra Containerbloggen????

Tovepia sa...

Har du alle de speilene hjemme...og ute??
Nydelig var de ihvertfall! Jeg har ei ramme funnet i en søppelcontainer som skal spraylakkeres, kommer liksom aldri i gang:O)
Kos deg i malerhabitten;)

ide-puffen sa...

Åh det blir herlig og spennende. Lurer på hvordan du vil "tapetsere" badet. Synes du ser kul ut jeg. Working girl, me like.
Vi stikker på hytta i morgen. Ikke strøm og bare utedo. Gleder meg til melde meg ut litt.
God helg.
Klem

Ceropegia sa...

Spennende!!!
See you:)

tinemor sa...

Lekkert, lekkert
Liket ekstra godt det til høyre jeg å!!!
Spennede å se hvordan badet ditt blir til slutt :-))
Klem, klem

Shabbylishious sa...

Jeminie så fint det speilet som dukket opp på butikken var. Jeg er også på utkikk etter speil.Helst et med masse ornamentikk på. Speil eller fine rammer er slett ikke så lette å finne.

Mitt hvite hus sa...

herlige speil du ..

og er det ikke fruen vi aner der da.. en flott dame....

ha en strålende fin helg 0))

klemmer

gult hus i svingen sa...

tænke herre bli stilig æ, Gunda:) Mang speil på badet bli tøft og det, sjø:) I helga? Nei, veit itj æ nei:) Æ ska mal tak og vægga og vindua og liste på stua:) Jippiii:)

Klæm fra Trine:)

Megan sa...

Lille spejl på væggen dér ...

Spejle! Reflektioner. Sandhed.

Og Gunda! :)

God fredag kære dig. Klem.

Jennys fire vegger sa...

Stilige speil, og er det virkelig ingen andre som har speil i hagen? Trodde det var helt normalt jeg, til nye bad... Jaja. :o)

Artig det siste bildet! Nå er jeg spent på hva som skjer i helgen!

God helg!
Klem Jenny

Loppeline sa...

Ojoj, du har funnet mange fine speil!!!!

Heldiggrisen!

God helg til deg:)

Loppeklem

Kathrine sa...

He..Morsomt speilbilde av deg! Har bare gamle speil som forvrenger seeren jeg. Ja, bortsett fra på badet, som jeg gjerne kunne vært foruten,)

Ellers er jeg i knallgrønnmodus for tiden. Vi får se hva det blir til. Har litt planer for trappa opp til andre, som skulle vært pusset opp.

Kos deg i kveld:)

skjerstad sa...

Ja dette blir spennende ;) Så mange fine speil, som får en meget spesiell
Behandling ;) Må si jeg digger baderomsgulvet . Og for en energi i bilde !!

God helg Gunda :)
Spent på hva du har for noe lurt på lur i morra.
klem fra Janne

Landcharm sa...

Flotte speil, som jeg skjønner får en fin patina før de skal henges opp. Syntes jeg ser en tøff fotograf der bak også. Ønsker deg en fin helg!

Datt sa...

Great mother of God, for en LEKKER speilsamling!! Jeg blir bare megasjalu!! ;)