Sider

tirsdag 8. februar 2011

Ska vi spæll sjakk ?

-Ska vi spæll sjakk kanskje..? sier min eldste sønn idet jeg kommer inn døra etter jobb idag !
Badet tar form dag for dag ;)
.....
Har så innmari lyst til å begynne å innrede men jeg må nok vente litt til...
Tok noen kjappe bilder og bare måtte bære opp denne stolen jeg egentlig tenkte tenårings sønnen skulle ha på rommet sitt men som ikke ble godtatt, kanskje blir det en "do-stol"...?
............
Takk for at du titter innom min lille blogg ;)
Som du skjønner er det litt hektisk i heimen for tiden; ikke var jeg klar over alt støv og rot slikt fører med seg...Godt en glemmer mellom hver gang en pusser opp!

28 kommentarer:

Havfruen sa...

Knall dostol!! som sikkert egner seg på de fleste rom:)
Du kan vel starte innrede?
Når Gubben her snekra terasee på hytta trengte jeg bare fire fjøler før jeg var igang med møblering, hehe:) Der satt jeg og trona:))) Det glemmer han aldri!!!
Start innredninga!
Klemmer:)

Ceropegia sa...

Herlig gulv!!!

Tovepia sa...

Dostol?? Bare de setter seg på riktig sete:O)
Flott gulv, så dette blir spennende!
Kos deg i kramsnøen, klem fra meg;)

Shabbylishious sa...

Støv og rot, vel sånn er det bare. Her er det kaos igjen også, kun fordi jeg maler alle sjenkene og skapene, dermed står alt innholdet sånn cirka overalt på stua. Pusene ligger inneklemt mellom vaser og serveringfat i sofen og er fornærmet. ;-)
Tenker badet blir stilig jeg.
Klem!

karin sa...

Hei Gunda :)
Kan itj å spæll sjakk æ..
Men vi kan finnj på myttji ainna artig;)

Tina sa...

hehe, sjakkspilling ja, det er poppis blandt gutta her også, men mor dropper ut der. Tror bare hun kommer med noen glupe trekk men nei! hihi...
Så spennende da med opp-pussing! Hvor lenge kan man bo før en kan pusse opp badet mon tro?

Gleder meg til å se fortsettelsen for den kommer vel den?

Fin fin tirsdagskveld! :)

agnicy sa...

Keep walking ! Ag

Anne sa...

Har itj tia te de du no!!! :-))))

Monicas hage og foto sa...

Kreativiteten blomstrer som aldri før her inne:)

Ikke bare bare å pusse opp, men det blir jo bra til slutt. Innbydende dostol;)

ide-puffen sa...

Se der ja. sjakkgulvet er på plass. Do/furte/meditasjon/sjakkstolen blir fin der inne altså. Ille når det står på, men glemt når det blir ferdig. Hang in there.
Klæmm

Sareptas krukke sa...

Fint å se at det er andre som drar hjem ting i håp om at våre unge, lovende er like begeistret som oss.
Har gjort noen godkjøp nede hos Bruktbo - godkjøp for meg, men ikke for teenagen som sitter på sitt nyoppussede rom og kun vil ha nye ting å innrede med. Skjønner ikke hvem han slektes på.
Hold on, be strong - badet blir plutselig ferdig, og du kan starte innredning og plassering...
Enjoy så lenge...
Anita

gult hus i svingen sa...

badet blir lekkert, ser jeg:)Alt ligger til rette for å ta et slag sjakk mellom do/dusjerundan:)
Den stolen, stiiiilig:)

Klem fra Trine:)

Mitt hvite hus sa...

For det første ..Jeg tar gjerne et slag sjakk med deg Gunda.. elsket å spille sjakk når ungene var mindre..Nå gidder de ikke det mer..

Ja nå ble jeg virkelig spendt på badet ditt.. kan bare ane at dette blir kjempeflott..

nydelig stol..

nyt dagen

klemmer

Landcharm sa...

Gleder meg til å se resultatet. Både gulvet og stolen var stilig!

ArneA sa...

Det går over, men jeg skjønner utfordringen med OPPussing

brudeblogg sa...

Sjakk på badet høres jo koselig ut :) Dette blir spennende!

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Korleis kan eg ha unngått å finne bloggen din før? :) Herleg stil du har! Fann deg hos Irina! Følger deg vidare! Spent på å sjå meir bilder frå badet ditt! Lekkert!

Ha ein flott dag!
Klem E :)

Marion sa...

Se der begyunner badet og ta form ja ;) Ja jeg har fortsatt støv og dritt friskt i minnet så har ikke lyst til og pusse opp noe mer...men d må vi dessverre...hihihihi
Ha en fin dag videre!
Klem

PIONPIA sa...

Kult bad!!
Og flott blogg, første gang jeg er innom deg, men kommer tilbake!;)
Legger meg til som følger..
Fin dag til deg;-)

Odins lille hjørne sa...

Hærlig gulv! Gleder meg til å se alt ferdig!!!
klem fra odin

Megan sa...

Skatmat! Nej, jeg kan ikke spille skak. Men jeg kan danse! Freestyle! :D

Gamle skakbrikker er dog smukke. For syns skyld kunne jeg godt have et skakspil stående. Der er noget magisk over det ...

Ha' en fin aften, der du er. Klem.

Datt sa...

Ikke godkjent...?? Det er det frekkeste, SÅ kul jo!

Trine - Franske drømmer sa...

Så vakker blogg du har!!
Elsker bildene dine!!

Snublet over deg inne hos Irina-
tenk at jeg ikke har gjort det før?!

Gleder meg til å se mer til deg!

Klem

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Lika trevligt att komma hit, som vanligt :-)
Härligt med nytt badrum. Jag har också sånt golv...men jag tror min toa är mycket, mycket mindre! Hi hi!

Må så gott, kram Lina

Fru R. sa...

Heisann
Første gang eg er her inne. Fann bloggen hos Irina.
Nå har eg lest en del her inne...me like.
Har lagt meg til som følger.
Klem fra Mette

Fru R. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tulip sa...

Såungdommen ville ikke ha stolen? Hmm...de erkresne de unge ass`

Kult gulv pådoen...det blir sjakk der ja1

klem

sigrid sa...

Sjakk matt ;-)

Stilig!

Lykke til!