Sider

torsdag 17. februar 2011

Svarte....

Endelig; da fant jeg det ultimate baderomsskap til mitt nye bad ;)
Etter en liten shoppe runde idag gikk jeg meg på dette skapet fra danske Nordal
Og ja, jeg bare måtte ha det!!! Det ble kjøpt av en trivelig dame hos Frøken Linn på Hellsenteret og jeg er sååå fornøyd ;D Men ja, det er gedigent svært.....

Så kanskje trenger jeg ikke male det andre skapet til helga, dette rommer jo det meste....
Imens venter man på noen håndverkere til... Og ja, klart dere skal få se badet i sin helhet når det er ferdig, før og nå ;)
(Ps Gulvet er fra Gerbad og lagt av Malermester Fossum her på Stjørdal)

14 kommentarer:

skjerstad sa...

WOOW ! Dette røffe tøffe skapet , kledde deres spreke gulv ;) Gleder meg med deg på resultatet :)

Ha det fint :)
Klæm fra Janne

Mitt hvite hus sa...

Wow sier jeg også... dette blir rått... holder på å male en stol i svart... og det er bare lekkert..

skapet ditt var rå fint..og gulvet...Det blir et råfint bad GundaO=))

agnicy sa...

I cant wait !!! Ag

Havfruen sa...

AI AI....stilig Gunda:)) GLeder meg til å se mere:) Tøffe kontraster med det gulvet:)
Ha en fin kveld der oppe i lia, klem fra meg ved havet:)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

wow, tøft!
liker den headeren din, har kanskje sagt d før? ;)

Tovepia sa...

Du får et lekkert bad, råtøft skap! Gleder meg til å se det hele;)
Her har jeg tatt vinterferie, herlig;)
Ha en fin kveld, klem fra meg;)

Linda Himlingen sa...

Hei Gunda! Utrolig inspirerende blogg! Har vært innom her en gang tidligere, men har nå lagt meg til som fast følger! ;) Det skapet er knallfint forresten! :D
Gleder meg til å se det ferdige badet!

karin sa...

Det skapet har jeg sett på butikken, råtøft!
Du får be inn til spa på nybadet ditt snart;))

Guri sa...

Herrliig! Kommer gjerne på visning ;)

Fargevandring sa...

Et nydelig skap, Gunda:-) Tøff stil..dette blir bra!! Stikker innom deg etter jobb i morgen...

ide-puffen sa...

Bærre lækkert!!!!
Klem klem tingeling

Anne-Berit sa...

Det skapet var råstilig,kommer til å bli så fint på badet ditt,og passa jo så fint til golvet:)

Shabbylishious sa...

Fy grisen det der blir stilig Gunda. noe annet enn heftig statemnet fra deg er helt selvsagt. Digget det gulvet og skapet er jo bygd for det gulvet ditt, helt klart.
Takk for skryte kommentaren jeg fikk.Varma godt.
Bare vent til du får se skapene mine, er nemlig noe jeg ikke har sagt men som jeg VET du kommer til å elske. :D
Stooor klem!

Anne sa...

JAA! sa jo det bare måtte bli noe svart :-) alt skal bar ikke males hvitt, og de lille en ser av skapet ser jo så fott ut da. Gleder meg også stort til å se resten.

Godt tenker jeg at ting begynner å ramle på plass mer og mer.

Kos dæ.