Sider

tirsdag 22. mars 2011

Det lille skap

Det siste skapet satt opp inne på badet er dette vesle som måler 25x 35 cm
Det har før hengt et annet sted inne i huset men nå har det funnet sin endelige plass !
....
Skapet inneholder små skatter fra loppis, brukt og et par esker lillebror bare måtte kjøpe, han elsker små esker og gir de til meg.... Den øverste i gull er favoritt og kjøpt hos Kremmerhuset etter masse om og men.Egenlig var den for jentete men passa visstnok til meg...Den grønne B- såpa fra etter krigen fikk jeg av en kunde på jobb; hun mente jeg fortjente en slik ;D Takk,takk
.........
Den rustne spiker med tilbehør på døra er også fått ei som vet jeg elsker rust og den var montert på den nydeligste tunika.... Nå ser dere jeg blander messing, sink, sølv, rust om en annen her-jeg bare liker det slik her nå og nei jeg syns ikke det blir rotete bare mere livlig !
Og med drivved pinner og noe tørket tang på toppen av det hele er skapet komplett ;D

20 kommentarer:

Fargevandring sa...

Tøff kombinasjon av sink, sølv og messing:-)

Tovepia sa...

Skikkelig spennende med det du setter sammen, blir sittende å beundre alle detaljer! Herlig!!
Håper du har beina på jorda, for sannelig blåser det, klemmings fra meg;)

Hjertedamas blogg sa...

Klart det kan virke rotete, med en maksimalistisk stil. Men det er kozy, personlig og trivelig , og ha ting rundt omkring, som man liker og har et kjærlighetsforhold til. Personlig hadde jeg følt tomhet, kjørlighet og ensomhet, dersom jeg hadde hatt det helt hvit og minimalistisk her i heimen. Det hadde sikkert virket luftig, rent og VELDIG tomt,- men jeg hadde kommet til å mistrives SÅÅÅÅ Mye. Og det er der forskjellene ved oss mennesker kommer inn. Noen liker det, og andre liker noe helt annet. HURRA for forskjellene sier jeg:DDDD Og kozer meg med alle mine deilige ting!!! Og jeg kozer meg med å se hvordan du fixer og ordner!!!! klemz

Anne sa...

Ditt eget lille skattekammer Gunda.
Et slikt skap skulle vi nå hatt alle sammen :-) Og at det mix`es litt er bare tøft, for glansbildeaktig, ja du vet vel hva jeg synes om det i grunn, som å leve i en tragisk møbelkatalog på heltid, og hvem gidder nå det si no æ...

Klæm på tur

Janne sa...

Flott skap og nydelig pyntet!
Kreativ til 1000:) Den rustne spikeren var knalltøff!
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

agnicy sa...

Looks very good !!

Guri sa...

Knallstilig :))
Stilmiks er tøft synes jeg :)

ide-puffen sa...

Det er bare lekkert. Å blande materialer er bare kult. Og dette er Gundastil.
Hvis du får tid vil jeg gjerne vite navnet på den planten under. Den ser så kul ut.
Kos kveld i blåsten. Bare te og pledd her i kveld. Godt ja
Klem

Bringebær sa...

Jeg liker stemningene du trigger med ulike materialer satt sammen! Takk for vev-inspirasjon på Containergirl også. Vi skal antagelig ta over hus etter bestefar, der står bestemors vev og fyller et lite rom. Jeg er mer glad i brodering enn veving, så har egentlig tenkt å selge den...Men viktig å tenke kreativt også her, det du skrev om seng f.eks!

Landcharm sa...

Ja, du kan bare blande og mikse. Din stil er herlig! ha en fin uke videre.

ASSA sa...

Så morsomt å kikke innom deg, dette blir herlig Gunda!

Odins lille hjørne sa...

Livlig og kjempeflott!
klem fra odin

gult hus i svingen sa...

lekkert, livlig og ikke det grann rotete, Gunda:)

klem fra Trine:)

Jennys fire vegger sa...

Artig skap med innhold! :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

karin sa...

Detaljer, detaljer lille du ;)

sigrid sa...

dyktig miks det der..
ha flott onsdag..
snart helg igjen ;-)

Datt sa...

Finefine søtingskapet! :D

Duse Pasteller sa...

For et sjarmerende skap!!
Og nydelig innhold!:)
Klem

Solrosa sa...

Kul blanding av diverse metaller. :)

Randi sa...

Dette er jo akkurat sånn som vi liker det snuppa!!jeg digger blandingen din, det er din stil:-)

her snør vi ned...turen ut måtte Shila ta på egen hånd.....
Venter på soooool

go klem til deg