Sider

onsdag 16. mars 2011

Ginger Cat`s

Det er ikke fordi jeg driver med kloning av katter, ginger cat`s jeg er lite på blogger for tiden selv om det kanskje kan se slik ut... (finn 7 feil...)
..................
Vel, i kattehjemmet går tiden sin vante gang og alle finner sin plass i solen ;D
En gammel kastrert hannkatte fra byen måtte vi bare adoptere fra gamle naboer som ikke kunne ha den lengre og her i lia ser den så absolutt ut til å trives ;)

DSC_0001

Men av og til syns lille Ippi katten det er deilig å hoppe opp på skapet med koffertene og bare spionere.... Skapet som er under opp pussing er reiseinspirert så dere kan kanskje tenke dere hva "knotter" jeg skal bruke ;)
Ha en fin onsdagskveld ! Ut på tur ;D

15 kommentarer:

skjerstad sa...

Søte katter :) Kan ikke finne 7 feil jeg ..må være at katta ikke har horn og at kontakten ikke er i støpslet, flere "feil " er ikke å finne ;)Knottene kanskje du skal ha frimerker på , eller kart ;) Du er jo så kreativ, så det blir spennende og se .

Kos deg videre i kveld :)
Klem fra Janne

Tovepia sa...

Skjønner dere har hatt en familieforøkelse:O)
Som alltid, flotte bilder med snert!
Nyt vårsola mens vi har den, klemmings;)

sigrid sa...

Blir nok flott opp pussing :-)
Godt kattane klare leve godt med kvarandre!

God natt!

Fargevandring sa...

..jeg vet hvilke knotter du skal bruke:-) Så det var det du skulle ja... Skjønte jo at det var noe kreativt på gang!

Datt sa...

Hehe, jeg stussa et øyeblikk på om det var en optisk illusjon! Men så bra at du nå har to slike skjønninger! <3

Linda Himlingen sa...

Det er vel ikke tilfeldig at kattene matcher interiøret? ;) Gleder meg til å se det ferdige skapet. Har en liten anelse hva du har tenkt å bruke, men kan jo ikke være helt sikker... Du er jo flink til å tenke litt utenfor ''kofferten'' du! :D

Kathrine sa...

Så Pusur kom til deg? Blir rart å ikke møte han her lenger, men da er han jo til deg:)
Lykke til, til alle sammen. Klem:))

ide-puffen sa...

Så kult bilde der den ene lurer bak og den andre sitter der coool. Og den nye katten matcher resten hi hi.
Tror jeg skjønner hva du skal ha til knotter ja ;)Det blir kult å se. Enn at jeg ikke har kommet på det selv. Hvem vet, ikke sikkert det er den samme ideen heller. Vet jo aldri med deg ditt kreative unikum.
Have fun Gunda.
Klem

JULIE K sa...

...men åååå har dere fått en til. Hva sier Ippi da ? Håper det går fint, hun har da bare godt av litt selskap : )

JULIE K sa...

Åååå ble det Pusur.....såååå bra. Naboene mine beholder faktisk katten inntilvidere. Gutten i fam har prøvd en ny med som har fungert veldig bra....phu....blir glad når det går godt : )

Anne sa...

Det bare MÅ bli kofferthåndtak det Gunda, kan ikke forstå annet :-)

Travel her også faktisk, selv om en slenger inn ett bilde i ny å ne. Sånn til finvær at jeg pulser litt uten jeg faktisk, men når sola forsvinner går varmen i samme retning og da er det lite stas du.

Håper på fjeratur i helga, grubler på å fylle taket over dusjen med tang, og forhåpentligvis noen blåskjll hengende i, men en får se hva det bir uttav det, he he

Natti natt

Jennys fire vegger sa...

HÅPER på kofferthåndtak, FOR en fin idè! :-) Gleder meg til å se!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Mitt hvite hus sa...

Jammen er du et godt menneske Gunda.. jeg er helt sikker på at kattene som er så heldig å få under ditt tak har et godt liv..

og for noen ligge/ kose plasser de får.. skal ikke vise Simba pusen dette... er da redd for at han vil ønske å flytte til Trøndelag..

ha noen fine vår dager 0))

klemmer

Daja sa...

HAHAHAto jsou fajn kocky už je JARO!!!!HAJ. DAJA_DUHA.

gult hus i svingen sa...

7 feil, det skjønner jeg ikke:)
Du skal vel bruke kofferthåndtak på skapet, tenkje æ:)
Fine kofferter, Gunda:) har bruktbo-abstinenser jeg nå. må kom en tur i neste uke:)

klem fra Trine:)