Sider

søndag 20. mars 2011

Recycle !

Bokstaver og tall i interiøret..?
Trodde vel egentlig ikke jeg hadde det men den som leter den finner...
.... ....
Skiltet øverst til venstre ble funnet på jobbreise sammen med min mann, og hører mest sannsynlig til på jernbanen et eller annet steds... Handlenett av gamle rissekker fra favoritten Kremmerhuset og utgangsdøra som markerer veien til den nye garderoben vår !
( skohylla under er lagd av en drivved bit på nesten to meter, satt kraftige hjul på- enkel å skyve vekk under vasking !!! Svusjjjjjjjj)

DSCN1433

It`s A small Planet - RECYCLE !Dette er mitt bidrag til Nib`s utfordring bokstaver i interiøret ;)

15 kommentarer:

Randi sa...

Så tøffe bokstaver....:-))hva du ikke har:-)
Det rullebrette(usikker på om det heter det?) er det ikke mange som har ilkens av.....

go klem

Tovepia sa...

Tøffeste innslaget der!!!

Anne sa...

Just love it!!! the ony way we can! and the only way we whan`t :-)

kari - carpe diem sa...

Ahhhaaa! Den skohylla er i ferd med å adopteres! Ide`stjeling pågår!

sologbolig sa...

Tøft !!
Skohylla var knallstilig ....
Ha ein fin søndag!

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Elsker skohylla!!!

Tror jeg skal stjele den idèen også gitt. Mhmmmmm!!

Megan sa...

Walk in closet. I want! ;)

Fint bidrag. Gunda rules as always.

Ha' en flot søndag. Godt du fik set den smukke fulde måne i går ;)

Klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Kult med bokstaver.
Har et innlegg på lur jeg også.
Ha en fin søndag.
Klem:)

Guri sa...

Skohylla di var knalltøff :) Spørs om det blir to stykker av den på Smøla snart ;)
Ha en knallfin søndag videre :))

Datt sa...

Jasså, du fant bokstaver altså?? Jeg tror ikke jeg har jeg heller, men jeg får også ta en leterunde, kanskje finner jeg noe så fint som du?? :D

Hjertedamas blogg sa...

Den skotralla de er på bare helt lekker!!! Jeg blir nødt til å lete etter en sånn planke, for mine skohyller fungerer heller veldig dårlig. Klemz

Tulip sa...

Hehe, mye flott her.
Kult det tallskiltet du har funnet!
Sitter og kikker meg rundt for å finne bokstaver eller tall i interiøret her også!

sigrid sa...

Herleg og heilt deg ;-)

Daja sa...

Skvělé!!!!!!! Super!!!!!Daja-DUHA

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Trur du vijnn æ Gunda, for herre va bare drit(unnskyld uttrykket)stilig! Digger det! Fin kveld og klem til deg**