Sider

mandag 14. mars 2011

Sjarmert i senk...

Sukk.... Idag ble jeg skikkelig sjarmert i senk av denne herlige typen her....
Jeg traff den på butikken våres på Mule og det sa bare PANG og jeg var solgt. Atter engang ;)
.......
Noe så genilalt enkelt, humoristisk og .... ja enkelt rett og slett !
Så nå må jeg takke ja til å bli med Mr E på veaskogen oppi i skogene her; madamen skal finne seg emner til flere naive små dyr til å henge på veggene....
...... ......
Tenk å sitte i påskefjellet og spikke seg et dyr eller to mens de andre danser ned lia med sine hippe ski og sko ! Tjoho; GundaM har funnet seg en ny hobby mens Mr E lurer på hvordan han skal lure fra henne dette visa-kortet hver gang hun drar til butikken på Mule.....

21 kommentarer:

Datt sa...

Nææææh, for en kuling!! :D

Tovepia sa...

Du er dyrisk god:O)) Blir vel rene dyrehagen hos deg når påska er slutt:)

Fargevandring sa...

Den karen føler seg hjemme nå ser jeg:-)

Havfruen sa...

Knallfin!! og jeg sitter heller oppi lia og spikker enn å gå på after:)
Nesten vår nå...klem fra meg:)

Duse Pasteller sa...

Wow! så kul!!:D
Klem, JAnni

brudeblogg sa...

Den var utrolig bra!

Anne sa...

He he ler rått jeg nå, bedre med spikke kniv enn rifle for å si det sånn :-) Stilig Gunda!

Jennys fire vegger sa...

Hihi! Herlig den der! :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Landcharm sa...

Tøff type!

Linda Himlingen sa...

Å nei, så kul! En sånn skulle jeg hatt på veggen min jeg også! ;) Kanskje jeg rett og slett må kjøpe meg en kniv! :))

agnicy sa...

Realy great !!!!!

Randi sa...

hahaha...den sto det GUNDA på...:-)jeg må visst se å komme meg dit en dag.....

go klem

Berit sa...

Fantastisk! Denne skulle Anne-Cath.Vestly sett- det hadde helt sikkert blitt ny bok om Knerten:)

Ravheksen sa...

Den er helt vidunderlig, GundaM. Rigtig god tirsdag til dig:-)

ennahs lille hjørne sa...

Stilig den var!!

Spikking er på tapeten her også rett som det er både på mammasen og lille gutt.. :)

Blir artig å se hva du lager:)
Ha en fiiiin uke.

gult hus i svingen sa...

så herlig, Gunda:) En ny hobby, dette blir bra:) Blir spennende å se hva du kan trylle frem av dyr av et vedemne:)

klem Trine:)

Megan sa...

En herlig ny hobby! Gunda rules! :) Jeg synes det er en fin fyr, du har fundet. Kommet for at blive og hænge og fryde.

Ha' en dejlig dag hos dig. Klem.

Mitt hvite hus sa...

Herlig herlig Gunda... virkelig sjarmerende... ..

ha en fin fin dag

Klemme r

Synøve sa...

Litt utfordrende å artsbestemme den nye vennen din;), men ettersom jeg er omgitt av opp mot 200 hjort på jordene i den lille bygda mi så ser jeg jo likheter i den retningen he he....Klart du måtte ha denne - ALLT som genererer kreativitet er det lov å ta med seg hjem, visakort eller ikke!!! Fin kreativ dag til deg -klem fra Synøve i Tingstuo

Solrosa sa...

Veldig kul! :)

Håper det er bra med deg! Satser på å komme innom butikken på mandag. :)

Daja sa...

Ahoj muly jsou SUPRRRRRRRR!!!!!Daja_duha