Sider

lørdag 26. mars 2011

Skal hilse . . .

Jeg skal hilse fra skogen om at det blir vår og sommer i år også!

Under treleggene står tyttebær- og blåbærlyngen klar til å ta fatt på en ny fruktbar sesong ;)

Men "må bare" først vet dere....


Så imens må man gjøre det beste utav det hjemme, ta litt bilder, mate fuglene og vente på at all snøen smelter...Ha ei riktig god helg der ute !

x (Nedsnødd til høyre i bildet kan dere skimte et av mine andre skostativ, også på hjul og perfekt til å tørke støvler på !)

14 kommentarer:

Guri sa...

Ahhhh..... Det er altså håp ;)
Her har vi startet på enda en vinter, som sikkert varer helt til i kveld. Da skal det visst bli sørvest kuling og regn igjen ;)
Får vel bare holde ut en stund til :)
Ha en flott lørdag videre :))

karin sa...

Ja da, vi holder ut! Men må den vinteren vare sååå lenge?
Ha ei super helg, uansett vær!!

Brit sa...

Takk for den, trenger denne hilsen for nå skorter det på her uti havet mellom snøstormkastene!!

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Med så fine bilder ble det faktisk nesten greit med snø fortsatt.
Jeg bestemte meg faktisk akkurat for å kjøpe ski, så da skal den i alle fall utnyttes til den forsvinner.

Ha en super helg Gunda. Selv storkoser jeg meg med oppussing av stua + pynting av den. Mala som en gal etter at ungene var lagt i går for å bli ferdig til i dag. Phuuu! =D

Laila sa...

En riktig god helg til deg også.
Klem Laila

Datt sa...

Det er SÅ MYE NYSNØ! *Dritsur*

sigrid sa...

Så flott at du minner oss!

klem frå ei som lage snømann om ho vil ;-)

Landcharm sa...

Ja, nå begynner jeg og glede meg, og har fått et lite håp om at denne vinteren har en slutt. Du har norges tøffeste skostativ iallefall.

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Måtte bare innom en tur til og ønske deg god bedring. Bli frisk fort!

KLEM!

Marion sa...

God helg Gunda! Håper du ikke snør bort...

Hjertedamas blogg sa...

Har vært en tur på campen, men der var det en del mer snø enn her i Moss. Var også uten tv og internett, så det ble litt stusselig. Jeg er mye alene, når vi er der, fordi Gubben driver med dugnad. Men ihvertfall var han og bikkjene og gikk tur langs strendene i dag morges, og da fant han mye drivved. Mine to svorske barnebarn, og deres pappa kom på overaskelsestur, og vi tok en tur på stranda for å sanke drivved. Og der fant vi en perfekt drivved-planke, i passe tykkelse og størrelse, og som skal få hjul på og bli min skohylle!!!!!!! Gleder meg til å finne hjul og skru de på . Selvfølgelig må jeg linke til deg, når den skal vises frem i all sin prakt (æhh, med sko, mener jeg!!!!). Jeg takker for en særdeles fantastisk flott idè!!!!! klemz

Kathrine sa...

Å, stakkars deg da. Håper det går seg til. Koster å fotografere i vårværet? ,)

Forresten så har vår dag gått med til å trave Midtbyen rundt i timesvis. Et stort gavekort skulle brukes opp, og vi trålet hele byen på jakt etter en klassisk espressomaskin. Neida, bare disse evindelige kapselmaskinene. Æsj..Kapselkaffe er ikke godt!

Ha en fin lørdag da du, og pass på deg selv:))

Anne sa...

Ja, hva skal en si annet enn at en har lyst til å banne litt... skitt å.
Ikke hat stor sko på føttene engang i dag jeg, det har ikke frista overhode å ut i denne snøføyka. Overtalte gubben til å ta handling også, så bare gått her hjemme å sløva faktisk.

Du tar de nydeligste bilder da Gunda, ja til og med snøen blir mer enn vakker her inne hos deg :-))

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Takk for hilsenen - det var akkurat det jeg trengte, for jeg har ei stund lurt på om det virkelig blir vår og sommer i år?! Og om du fortsatt er syk, så ønsker jeg deg en veldig god bedring. Klem fra meg til deg**