Sider

torsdag 24. mars 2011

sko her & sko der…

Mange av dere ble inspirert til å lage seg en slik skohylle jeg blogga om tidligere. Gøy å inspirere.
Det jeg gjorde etter en tur i fjæra var rett å slett etter å ha vaska den nesten to meter lange værbitte fjøla å skru på 4 stk kraftige hjul.
.......
At den ikke er helt A4 i kantene har ingenting å si, slikt er bare sjarmerende ;)
På hylla får både store og små sko plass.
..............
Rart å tenke på; Nå er det meg her i huset som har de minste skoa......
Men selv Mr E med nr 47-48 får plass på den hylla der ;)

DSCN1438

Ha en toppers kveld, kanskje ut og gå...? Kanskje lete drivved plank i stormen...Klem

21 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Næ, så utrolig lekkert! :-D Utrolig flott!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Brit sa...

God ide til skohylle og flottings ble den også, men tror jeg utsetter drivved leitinga her ute i havgapet i kveld...

JULIE K sa...

Rååååå tøft : ))))

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempe!!!:)
klemklem

skjerstad sa...

Så sjarmerende innlegg ;) De nette pumpsene ved siden av tøffe herresko. En røffere skohylle skal man lete lenge etter, du er så kreativ :)

Ha en fin kveld Gunda :)
Klemmer fra Janne

Megan sa...

Der er nu lidt Askepot over dig, Gunda! ;)

Virkelig flot skohylde. I like! :))

God aften. Klem.

Linda Himlingen sa...

Råtøff! ;)
Drivvedjakten frister derimot ikke, akkurat nå!
Fy for et vær vi har i disse trakter i disse dager...
Ha en fin kveld! :)
Klem

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Den skohylla der er bare så lekker.

Gjett hva vi har mye av utfor døra? HAV! Hav, hav og hav. Men finner jeg drivved? Nix!

Ha en topp kveld Gunda!

Stor klem!

ps: planlegger forøvrig en kjøretur med henger i retning deg til sommeren. =D

Guri sa...

He He :) Skal ikke ut i stormen i kveld nei.... Er redd jeg blåser rett av holmen og havner på Hitra eller kanskje Aure????
Tar det senere en dag jeg ;)
Ha en knallfin kveld videre :)
Hilsen Guri

Datt sa...

Røff, tøff og kul...!

Hjertedamas blogg sa...

Jeg likte idèen, fordi den er lett å flytte på. Skohylle fungerer ikke, fordi den er vanskelig å flytte på. Jeg får ta en tur på stranda til søndag, for å se etter en planke. Klemz

Janne sa...

Hmmm, såååååå utrolig flott!! Jeg har en beverpinne til garderobestang (gjester) så kansje jeg skulle finne en værbitt sak til skohylle:))
Du inspirerer noe så voldsomt!!:)
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Gry sa...

Skikkelig stilig, den kunne du ha tatt patent på!

gult hus i svingen sa...

ikke ut å gå, ihvertfall ikke med de helene, Gunda:) herlig skostativ:)
Klem Trine:)

Anne sa...

NÅ??!!! i denne blæsten..., tror jeg lar den fjeraturen vente til helga gitt, men DA skal det bare bli å ja. Sist helg var veien ikke brøyta, men nå skal jeg pinadø gå, for lukt av tang bare må jeg ha i nesen snart.

Driv ved stokker, stokker ja, he he ligger slengt uttpå plena her, hadde jo stabla så fint, men det var FØR vinden kom denne uka. Men planker mangler, så må vel ut på leit jeg også :-)

Håper du hadde vett nok til å ta med deg den grå lampa fra den plassen du var på her om dagen, for maken var min, bare grønn :-))))

Anneklem

Fargevandring sa...

La merke til skohylla på et annet bilde du viste for ikke så lenge siden. Stilig! Digger de grønne skoene dine:-)

Kathrine sa...

Fiks idé, men jeg har ikke plass...
Fant en flott en på Hellstranda på mandagen, en kjempefiiin en på Væreholmen på tirsdagen, og en flott en nedenfor her i dag. Storm ingen hindring, men ingen bil, ingen plank ble med hjem.

Kanskje bygge meg større hus av alle plankene jeg finner først?
Ha en fiiin kveld:))

Tovepia sa...

Det siste paret er neppe skotøyet du velger i disse tider:O)
Jeg nyter vårlig vær på Østlandet, så jeg håper all snøen som var kommet da vi dro, er borte til jeg kommer hjem på søndag...det er lov å håpe:)
Rålekker skohylle i skikkelig Gunda-stil!!
klem fra meg;)

Skarven sa...

Fantastisk, så enkelt og så fint....

sigrid sa...

Men ikkje ifjøra med høge helar i allefall ;-)

Ha vakker helg!

Solveig sa...

Så stilig, da!! Som jeg tror jeg har sagt noen ganger før; du er bare herlig kreativ!! Finner alltid inspirasjon her i bloggen din. Takk for smarte ideer og for at du er du;o)
Ha en flott helg.
Klem fra Solveig