Sider

søndag 3. april 2011

Kake & Lim...

-Og litt trøstespising ... Min samling fat satt på stett har i det siste gått i stykker alle som en, og min forkjærlighet til byggsilikon var ingen langvarig suksè om en tenker på at fem,seks år er lang tid da.

..........

Har snakket med endel i det siste som driver og limer og selger og de anbefaler aller helst tokomponentslim når de limer metall,glass og keramikk så nå har jeg fått fixa på mine prosjekter igjen med akkurat; tokomponentslim!

DSCN1514


Traff en dame på butikken min for en måneds tid siden, og hun sa hun hadde komponert verdens beste kake og den måtte jeg selvfølgelig hjem og teste ut da ;) Så i løpet av en måneds tid her nå har jeg faktisk bakt denna kaka hele fem ganger og det sier noe om hvor god den var eller...? Stikk inn til Kari du også, der finner du oppskrifta på verdens beste tårta ! Fin søndag der ute ;D

18 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

wow, stilige fat!! Dette MÅ prøves:)

Endelig har vi SOL her i trøndelag, her skal dagen nytes. Ha en fortsatt fin søndag Gunda:)

Karipia sa...

Så hyggelig at du prøvde kaken Gunda......og hele 5 ganger.
WOW.....den falt visst i smak ja.
Ønsker deg en flott søndag, her skinner solen så det blir nok en fin dag:))

Beate - Bia ved havet sa...

Så stilig Gunda!

Jeg bare elsker den komfyrknotten på skåla. Helt fabelaktig!

Tovepia sa...

Takk for tips, for fatene dine er råfine!
Er ikke dette Kvæfjordskake, da??...også kalt Verdens beste..må inn se.
Nyt dagen, klem fra meg;)

MariCrea sa...

It's look delicious!
Have a nice Sunday
Mari

Landlige Hjem sa...

For et stilig fat!!
Oj, da må man jo bare innom å sjekke ut denne opskriften ,)) Takk for tips!
Ha en nyyydelig vårdag ,)
Klem klem Anki

Violetta sa...

Tokomponentslim er tingen skjønner jeg, men man må liksom ha litt mer enn det...fantasi f.eks. ;-)
Knærst med knotten!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej vännen!

Länge sedan sist!

Vad du är kreativ! Helt underbara kreationer :-)

Den tårtan måste jag prova, mums!

Ha en toppensöndag, kram Lina

Fin i Formen - Margrethe sa...

:) Dette var både lekkert og tøft, og den kaka må jeg titte nærmere på:)

Duse Pasteller sa...

Kult! DEN løsningen på klokke likte jeg!!
Klem:)

Landcharm sa...

Ønsker deg en fortsatt fin søndag også, og lykke til med tokomponenten!
Godt jeg akkurat har spist...

Mandy Lou sa...

Skikkelig fine disse stettfatene du har satt sammen. Og så knotten på skåla da. Den var virkelig unik.
Ønsker deg ei riktig fin april-uke!

Datt sa...

Kule stettfatene! Jeg holder fingrene kryssa for at resten overlever :P

Bringebær sa...

Veldig flotte fat! Og veldig flott kake...Dessuten elsker jeg de nye kjolene som Containergirl presenterte! Ha en strålende uke :)

Daja sa...

Hallo,Gunda ,super blog ...OK....super dort napiš prosím recept .Tho tank ,y love you!Daja-duha haha

Randi sa...

Du altså!!:-) Dette MÅ jeg jo prøve....og du den kaken tror jeg jaggu meg jeg fikk servert av Kraipia for mange, mange år siden...vi møttes på ett treff...da jeg var i strikkemodus.....den MÅ jeg jo bare prøve til 13 års dagen til Julie...nam,nam..:-)


håper du har fine dager min venn.
Go klem

ide-puffen sa...

Ikke fått med meg dett innlegget....
Men den kaken må jeg prøve. Jeg har ikke rørt sukker på snart 3 uker nå og abstinensen har gitt seg, men blir fort fristet på kake. Særlig de fluffy og søøøte kakene.
Håper du har det fint om dagen.
Klemmers

J. sa...

mmmMM den kaken så helt fantastisk ut! :)