Sider

fredag 29. april 2011

Kitchen Aid

Jeg lovte dere bilder fra kjøkkenet mitt og de kommer de kommer, må bare finne det riktige lyset. Fra å være et upersonlig kjøkken er det nå blitt mere koselig der et rundt lite kjøkkenbord står i sentrum. Kjøkken utstyr som ikke er brukt det siste året er levert til gjenbruk; nå skal det man liker frem i lyset selv om det kanskje ikke er 12 av hver... En dør ble tatt ut slik at de grønne koppene får komme til sin rett....Et par dører ble "tapetsert" med svart voksduk-helt rått og kjempeenkelt rive av når en vil skifte stil. Imens får dere bare nyte bildet av vannskålen til kattene som lever glade dager under og oppe på kjøkkenstolene ;)God helg!

5 kommentarer:

Marion sa...

Ser bra ut! :) Gleder meg til å se flere bilder:)
Du får ha en riktig god helg! :)

Ravheksen sa...

Hvor er det en god ide at tapsere med voksdug. Jeg glæder mig også til flere billeder.
Rigtig god lørdag til dig og dine:-)

Anne sa...

Hmmm, har du tatt ned den ene lille korte veggen, har du tatt vekk den døra til skapet der skapet sto, jeg venter også på mer mer mer mer mer både for å minnes og for å se hvor lekkert det bel, for DET er jeg overbevist om så lege du har en finger med i spillet :-)

Nyt helga videre!!

skjerstad sa...

Høres spennende ut og ser lovende ut :) Jeg syns det grønne glasset i vinduet var så fint , elsker lyset som skinner i gjennom farget glass ;)
Ønsker deg ei fin helg Gunda !
Klæm fra Janne

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Å, jeg gleder meg til fortsettelsen av kjøkkenbilder - helt sikkert dødsens lekkert! Sort voksduk høres bra spennende ut, nei - gleder meg ailtså til flere bilder! Men nå; ut å nyte sola! Klem til deg**