Sider

lørdag 9. april 2011

Hvor blir den tiden av..?

Mine facebook venner har vel sett dette skapet før ;) Jeg kjøpte det sist vinter for en slikk og ingenting, uten mål og mening. Noe pussing, vasking og litt maling/tapetsering innvendig så er det fix ferdig og alle hjerter gleder seg !Her om dagen kom verdens beste leverandør av rust og duppedingser. Det har stått lagret en mannsalder eller to inne i et gammelt verksted... Hun toppet det hele med noe rustent og noe godt pakket i cellofan(bilde til venstre) !!! Og så har jeg fått meg en hemmelig leverandør av spesielle kleshengere ! Tusen, tusen takk til deg-jeg blir så glad ! Men nå har jeg fått så mange at jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg skal oppbevare de samtidig som jeg skal nyyyyte synet av de ;) Men ja, det jobbes med saken !
.....
Ellers blir det lite blogging for tiden, mange prosjekter gjør at den kommer i annen rekke men det blir vel roligere tider får en tro ;) Ha en fin helg kjære bloggleserne mine og tusen takk for de søte kommentarene dere legger igjen til meg !

12 kommentarer:

Fargevandring sa...

Tiden har ihvertfall satt seg i det skapet....fullt av sjel og personlighet og bærer av sin egen hemmelige historie! God helg da:-)

Tovepia sa...

Det skapet gleder jeg meg til å se ferdig!!
Kos deg i helga, klemmings;)

Landcharm sa...

Et virkelig flott skap! Ja, tiden kommer i et forrykende tempo, og nå som våren har tatt tak, blir det om mulig bare værre. Da er det jo tusen ting som skal påbegynnes ute også. Ha en fin helg iallefall!

Den Grønne Baljen sa...

herlig Gunda... Jeg bare digger det skapet ditt.., skulle du en gang gå lei av det så vet du hvor du kan "lempe" det =)=))

hihi..

gått glipp av mange flotte og inspirerende innlegg hos deg =))

Nyt helgen

klemmer

Min Verden sa...

Skapet er supert - og ja, tiden går. Sånn er det for noen og enhver :) Jeg husker at jeg syntes mamma var helt fjollete når hun sa at "tiden gikk fortere og fortere - jo eldre hun ble". Vel, hun har rett!

Guri sa...

Åh gleder meg til skapet kan framvises :) Kanskje med kleshengerne inni??
Ha en flott lørdagskveld :)

skjerstad sa...

Herlig skap med sjel :) Det blir gøy å se det i din personlige stil ;)
Klem fra Janne

karin sa...

God helg Gunda:)
Savna dæ litt på onsdag...
Skapet ditt er en liten skatt;))

Ravheksen sa...

Jeg bliver altid glad, når jeg ser dine indlæg. Jeg har været inde og kikke på den dejlige kageopskrift, men hvad er puffet ris?
Rigtig god søndag til dig og dine:-)

ArneA sa...

Dere trønderdamer må ha kommet i tidsklemma. Andre prosjekter? Er det noe som er viktigere enn å være i the Stream? Plunge into the Stream Or you can stand timidly on the banks until everyone else around you has already taken the plunge.

Megan sa...

Flot gammelt skab.

Ja, foråret kalder og der er mange ting, som skal ordnes og hygges om. Det kan være svært at finde tid til bloggen, men jeg tager mig lige en stille stund, her mens morgen bliver til formiddag. Og så en løbetur, tror jeg!

Ha' en flot dag. Søndag. Solskin.

Klem.

gult hus i svingen sa...

herlig skap, Gunda:)det er jo fint som det er også det skapet, men blir sikkert enda finere etter du har tatt det for deg:)Privat kleshengerpusher, jeg er imponert:)
Rustne ting ja, du lager jo så amnge fine stilleben av det også du:)
Klem fra Trine:)