Sider

søndag 10. april 2011

Påske Pynte . . ?

Mange spør om jeg pynter til påske og da svarer jeg som regel nei, men når jeg tenker meg om så pynter jeg jo jevnt hele tiden... Idag fikk jeg sortert i mitt rustkammer og for å få litt påske stemning ble tomme egg-kartonger brukt samt at egget fra snille Karin tatt frem fra glemselen ;) Liker det så godt og passer perfekt innimellom alt det rustikke.

.................

Den herlige rustsamlinga kommer fra godeste Kathrine, en dame som har norges mest spennende hageblogg men som desverre har lagt den på is... ;(

Men nå som det begynner å spire og gro tror jeg at hun kommer til å publisere litt igjen...

Bare litt no og da..?

DSC_0042


Selv skal jeg jobbe kreativt i påska, og nå er det bare en uke igjen . Jippi !!!

11 kommentarer:

Randi sa...

Påskepynt blir det ikke mye av....likte veldig godt din påskepynt jeg da...:-)

Vi fyker ut til Hitra i påsken, der skal jeg samle ett lass med paller....har så mange planer for paller...JUHUUUU:-))

travle tider, men fri i morgen...da blir det ett rustent vårinlegg....tror jeg.

Ha en fin ukestart da Gunda...kos deg.

goo klem

Tulip sa...

Du Gunda klarer jo å trylle frem gull av gråstein:)

Kos deg med kreativiteten....det er snart påske!

Tovepia sa...

Dette var påskepynt i beste Gunda-stil!
Jeg er ikke noen påskepynter av en eller annen grunn, men har vel ei gul høne som kanskje får se dagens lys:O))
..men gleder meg til påske, har fått lovnad på en del hesjstaur hos en hyttenabo, så den skal i hus:)
Nyt kveld og ny uke, klem fra meg;)

Kathrine sa...

Så fint å se "rustsamlingen" igjen:)Den behersker du mye bedre enn meg ja!
Og tja..vi får se med hagebloggen min. Blir det rush der inne om å begynne igjen, så kaaanskje...

Uannsett, vi får ta oss en rusten tur til skattekammeret mitt litt utpå her.

:)

brudeblogg sa...

Morsom og original påskepynt du har :)

ASSA sa...

Innom og hilser på - Og ser på/nyter dine flotte bilder - Herlig som alltid.

Guri sa...

Spennende samling du hadde der Gunda :) Påskepynt kan være så mangt :)
Tar gjerne imot sekkepipetips ;))

Linda Himlingen sa...

Stilig og annerledes påskepynt! Hvem har sagt at påsken må bestå av gule kyllinger? ;)
Bare noen dager igjen, så er vi der! Hurra!
Ønsker deg en fin ukestart!
Klem

Duse Pasteller sa...

Jeg er som deg; pynter ikke til påsken, men litt hele tiden! Hverdagslykke det;)
Ha ei fin ny uke!!
Klem, Janni

ide-puffen sa...

Kult. Men det blir ikke myk plomme på dine frokostegg skjønner jeg he he.
Tjobing

Anne sa...

Det sikles i tastaturet, og det kribler i huden, he he
Ja ja, en tenner på så forskjellig her i verden :-))) gud som en tuller, men gud så arti en har det til tider også. Påskepynt, ja hva er nå det sier jeg også, noen knallgule kyllinger som sønnen laga for år tilbake, det eneste her i heimen. MEN så har vi da også før vært fjols til fjells, NÅ sier jeg stopp for vinteren i år og skiskoa er allerde på loftet punktum og dermed basta...
Tur i fjæra + pølse på engangsgrill = planene for påska her!!

Vært sinnsykt dårlig på blogging i det siste, sorry for den, men etterhvert får en vel bedre tid og litt mer lyst, bare nå våren kommer snart.

Koser meg stort med dine innlegg da skal du vite.

Klæm te dæ snuppsi