Sider

onsdag 20. april 2011

Sorry; To Femi

Prosjekt kjøkken ferdig !!! Men kjøkkenstolene jeg bare sydde løst trekk til av linstoff ble ikke godtatt av hverken den ene eller den andre jeg bor sammen med... Til og med kattene kikka rart på meg ; "det ble nok litt for vintage eller...?"


..........


"Sorry Mamma, men derre ble vel litt femi eller ..?" Og ja, jeg ser den og at de hadde vært bedre svart lakkerte, men akkurat nå er jeg drit lei den malekosten.....Nå skal jeg helt andre tinger; Glad Påske til dere alle !!!


(Og ja, det skal bli oversiktsbilde av hele herligheten så snart jeg får skikk på kameraet mitt som er helt bortstilt.....)

10 kommentarer:

Tulip sa...

Hehe, den kommentaren kunne like gjerne kommet her i huset:)
Sånn er det Gunda, når vi hunkjønn er i mindretall i familien!:)

Synes stoltrekkene ble fine, men så er jeg hunkjønn da!

Jennys fire vegger sa...

Det ble jo virkelig stilig, syns jeg, men det er viktig at de andre som en bor sammen med trives også. :-)

Fortsatt god påske!
Klem Jenny

Landcharm sa...

Stoltrekkene så lekre ut, men min mening teller jo ikke her. Ønsker deg en riktig fin påske!!

brudeblogg sa...

He, he...
Ikke alltid like greit når man bor sammen med bare menn.
Kanskje de må gjøre det sjøl, for å få det som de vil?

Violetta sa...

Too femi?!? Synes det ble tøft, og overhodet ikke sukkersøtt, men så er ikke jeg hannkjønn heller da (gudskjelov) he-he... Er du eneste høne i kurven må du passe godt på teritoriet ditt!

Guri sa...

Tilnærmelig til å være enig med flertallet jeg også, men heldigvis har jeg ikke noe med det ;)
Gleder meg til flere bilder :)
Kos deg i finværet som kommer :))

agnicy sa...

Wesolych Swiat Wielkanocnych ! Ag

Janne sa...

Synes det ble stilig og litt røft egentlig:)
men vanskelig å se det hele da..
Ønsker deg og dine en GOD PÅSKE!
Klem fra Janne

Fargevandring sa...

Veldig fine stoltrekk og etter min mening absolutt ikke femi! Her driver jeg også og maler for full guffe, har heldigvis ikke gått lei enda for det er mye som skal gjøres. Ha en fin påske videre, Gunda:-) Hilsen Anne Lise

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Jeg skjønner hva gutta mener, selv om det er dødsens stilig, også. Flink og kreativ er du iallefall:) Drittlei malerkost jeg, også - nå skal jeg på tur i skog og mark og avreagere. Kos dæ videre med ditt og dine. Klæm**