Sider

søndag 8. mai 2011

Ho ho

Før helga kom en mann til butikken min og sier; nå er det jaggu meg på tide å vise bilder fra hele kjøkkenet ditt ! Nå har du bare blogga småbilder og du har lovt å vise hele kjøkkenet ! Det syns kona mi også, basta...Og så forsvant han med en pose tallerkener og seks bøker....På bildet her ser dere lille Ippi 11 år sitter på en nymalt terassegelender, tipper hu blir svart i rompa du. Hihi og javisst, idag er det perfekt lys til å ta kjøkkenbilder i - promise ;D Men først litt sjokokake og kaffe

14 kommentarer:

ArneA sa...

Sjokolade og kaffe???
Hva med en real egg og bacon frokost
God søndag

Violetta sa...

Du er jo rene romanforfatteren... mer i neste nummer...men vi venter spent vi da! ;-)

M.E.V. foto sa...

Ikke så mye kommentering på meg heller, Gunda, men er innom deg også med jevne mellomrom :)

Kreativiteten blomstrer stadig her inne, og du er til stor inspirasjon. Jeg flyttet snart inn i nytt hus, og englene dine, samt mange ideer, er med på lasset ;)

Ha en fin søndag, Gunda :) Klem

PS: Jeg vil også gjerne se hele kjøkkenet ditt :)

Megan sa...

He he, det var da et pudsigt besøg. Var du så gås? :D

Det lyder som en god morgenmad (frokost) du skal have dig. Enjoy og tag nogle flotte køkkenbilleder.

Klem.

Anne sa...

Så BRA noen forteller deg hvor skapet skal stå, he he

Og samme meny her, bare MÅ en en tidlig søndag morgen :-) så d så

sigrid sa...

Herlege pusen..
nyt sola saman med han..
Og ikkje tenk på oss ;-)

agnicy sa...

Chokolate cake !!??? O ye ....Yellow cat is great . Ag

Katrine K sa...

Høres godt ut med sjokolade og kaffe på søndagsmorgenen..! Fin blogg!

Datt sa...

Mannen (og kona) har jo så rett, nå gleder jeg meg! :D
Hehe, puser og maling de skjønner ikke helt konseptet... Cindy driver å gnir seg inntil alt mulig når jeg maler, hun må nesten stenges helt ut av rommet! :P

Guri sa...

Gleder meg til å se kjøkkenet ditt i sin helhet :))
Kunne godt tenkt meg de to damene i butikken din, men har desverre ingen umiddelbare planer om tur nordover :((
Ha en strålende dag :)
(19 grader og vindstille her)
Klæm Guri

Fargevandring sa...

Jeg venter tålmodig på bildene så bare kos deg med kaffen og sjokoladen du:-)

skjerstad sa...

Nyt kaffe og sjokolade :)
Klem fra Janne

KATE ♥ sa...

Kult ;)

Tulip sa...

Sjokolade må til...men vi venter på å se HELHETEN!!!

Kjør på! :)