Sider

søndag 29. mai 2011

Krakk, krakk

Noen av dere har sikkert sett denne inne i Container bloggen min ;) Fire teak bein ble skrudd fast på en tre kube. Under rydding på jobb skulle jeg til å kaste den på hengeren men den fikk en sjanse til og ble med meg hjem. Her kan den stå ute i hagen til den forvitrer naturlig så får min mann ta den med på lasset engang han kjører til gjenbrukstorget atter engang....Der ute i hagen ble den så til inspirasjon for enda en krakk....


Min kjære måtte hjelpe meg med å sage til beina da jeg enda ikke skjønner meg på å sette riktig vinkel og da jeg først hadde han der fikk han feste disse søte,små beina skikkelig fast og ;) Trenger du hjelp til no`mere eller kan jeg gå...?




Og javisst trengte jeg mere hjelp da han var i lune der men det får dere se en annen gang ;)


Og den krakken der... Den er så søt, jeg må smile hver gang jeg ser den og passer overalt ,)


Kommer ikke inn på bloggene og kommentere lengre, spesielt der man må legge inn ordrebekreftelse er det kul umulig....

8 kommentarer:

Turid sa...

Dem va bra nett -likte spesielt kubbe krakken...og ræk ved det er en skatt- vi er enige om det ..?

Hjertedamas blogg sa...

Stlige krakker!!!!! MEN jeg forelsket meg dønn i den BLÅ kassa på det øverste bildet!!!! SUKK!!!!!! Klemz Grethe

Tovepia sa...

Direkte stilig! ..likte begge modellene dine, men falt mest for den med furubein;) Du er så utrolig kreativ, artig å sjå!
Nattaklem fra mæ;)

Guri sa...

Stilig krakk :)
Kunne tenkt meg en sånn rund skinnkrakk med bjørkeføtter :))

Maratonjenta sa...

Små humørspredere disse krakkene dine!!

Samme tekniske problem her:-(

Søndagshilsen fra Maratonjenta!

Tulip sa...

Hehe, så kule de var, begge krakkene:)

Har også problemer med å få kommentert enkelte steder.
Vært litt krøll på bloggene i det siste...

Ravheksen sa...

Ha, ha, GundaM, jeg er vild med krakken din:-)

gult hus i svingen sa...

Den skinnkrakken med bjørkefota er superfin, Gunda:) Kolles kjæm du på det, lure no æ på:)
Til kommenteringen: Jeg må la være å krysse av for å være pålogget hele tiden:) Dvs hvis du er pålogget, må¨du logge av og så logge deg på uten å krysse av for å være pålogget. Verdt et forsøk hvis du forsto det;)

Klem fra Trine:)