Sider

søndag 1. mai 2011

Lovely ;)

Våren er bestandig travel, den vakreste årstiden av de alle kanskje. Og ejg ligger etter med alt, til og med avisene ligger i en stabel for siste uke og venter på meg... nei, nå må jeg se å skjerpe meg her! Mitt siste kupp innen fat ble innkjøpt under brukt og antikkmessa i Hamar denne helga, samt noen andre ting i samme stil ;)Ble såååå fornøyd, selv om det ble for gedigent svært bak komfyren men jeg finner noek et annet sted å sette det.Min mann sier vi kan bruke det under hamsterburet siden jeg sa det var til ham jeg kjøpte det....Hmm, jeg må visst slutte å tulle slik med hva jeg sier ;) Ha en fin fin uke der ute ! Nå skal jeg ut og sjekke hagen, en kan nesten se det gror for tiden !

(det sorte på skapet er rokokkomønstret, sort voksduk limt på med tapetklister og bilder av hele kjøkkenet har jeg ikke rukket tatt men kanskje kan dere se bilder av det i et eller annet magasin snart...)

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Kommer du i avisa??? Det hadde vært skikkelig artig!
Nydelig fat, men under hamsterburet:O)))...du får kjøpe et fat til:O))
Nyt maidagene, klem fra meg;)

gult hus i svingen sa...

det fatet er bare helt rått stilig, Gunda:) Tenker det var mye fint i vikingskipet:)
Har lest meg nedover innleggene du la ut i påska, var borte jeg vettu:)
Stilig med svartmalte fliser på kjøkkenet:)
Mange vakre kurver og ting og tang med minner:)
Stolene ble greie nok de, men forbinder vel ikke deg med lys lin og sløyfer på sidene:) Enig med guttan dine der altså, for femi.

Gleder meg til å se resten av kjøkkenet.

Glad uke til deg med klem fra Trine:)

Turid sa...

Lekkert - og du inspirerer med dine gode ideer!

Evami sa...

Så spennende å se hvilket magasin:)
Det er herlig å være ute og se, føle og virkelig nyte omgivelsene om dagen:) Her har vi fått et nytt lite prosjekt, vi har laga oss en bitte liten grønnsakshage og ungene gleder seg:) Kan se for meg hvordan den herlige Hagen din
spirer og gror om dagen, og hvordan du storkoser deg der ute:) Herlig:))) Kos deg Gunda:) Klem

Bringebær sa...

Så lurt med voksduk og tapetklister...Ellers er jeg ekstremt enig i det du skriver i innlegget under, at det du liker skal fram i lyset "selv om det ikke er 12 av hver". Livsfilosofi!

FIOLINESBLOG sa...

Kjære deg GundaM,dette er travle tider ja.....innom deg hver dag,men legger ikke alltid igjen spor....jeg mener kommentarer:)
Du! Jeg vet ikke om du har åpnet meldingsboksen på FB,men jeg har inne en jobbsøknad hos deg,eller Martemora har!...see you!
fiolineklemz

Mandy Lou sa...

Lekkert fat. Måtte være toppers å besøke ei slik messe. Jeg er hekta på svenske Antikrundan, og skjønner bare ikke hvorfor ikke norsk TV kan lage slike programmer.
Dette kjøkkenet skulle jeg gjerne sett mer av. Skikkelig spennende med det svarte.

Tulip sa...

Så fint det er blitt på kjøkkenet ditt! tenker du er fornøyd;)

Lækkert !

Håper det blir solskinnsdager i trøndelag fremover!

Linda Himlingen sa...

Å, så spennende! Hvilket magasin da, mon tro!?? Fatet var kjempefint - altfor fint til å bruke under hamsterburet, altså!! ;D
Husk å nyte våren litt også, stress er sjelden bra! ;)
Klem

Guri sa...

Å ja vel..... Venter i spenning ;)
Knalltøft fat :)
Klæm Guri

sigrid sa...

Spennande..
nyt mai også ;-)

Landcharm sa...

Flott fat. Jeg venter i spenning om vi kunne fått se en raportasje fra det herlige hjemmet ditt! Ha en fin uke.

Jennys fire vegger sa...

Kult fat (ikke hør på kællen...)! Fortell hvilket magasin da! Abbonerer jeg ikke, MÅ jeg jo kjøpe! :-D Spennende!

Ha en fin maidag videre.
Klem Jenny

Violetta sa...

Åh tøft, hvilket blad da?

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jättesnygg bricka, men till nån hamsterbur...tänk att det finns så tokiga karlar :-)

Ha en toppendag, kram Lina