Sider

tirsdag 28. juni 2011

-en liten hemmelighet...

-som faktisk ikke lenger er en hemmelighet om du kikker inn hit ;D
Så noe av sommeren min skal jeg altså bruke til et lite foto bokprosjekt !
..................
Da blir det å ta bilder av safting og sylting på kommando... Får jeg til det da..?
Så nå driver jeg altså å hamstrer norgesglass og andre syltetøyglass nede på jobb men ikke tro det er manko på glass der nede fordi; Idag kom et lass med gml flasker og glass ! Artig ;) Og driver du og plukker bær og sylter/safter i midten av juli, kan du ikke gi meg et lite hint så kanskje jeg kan komme og ta noen bilder hos deg..? Eller låne litt bær og syltetøy......

15 kommentarer:

Alt godt sa...

Det manglar ein slik "liker"-knapp her. ;-)

salige lavendel sa...

Utfra bildene du viser i dag å dømme, klarer du visst oppgaven med GLANS! Herlig måte å arrangere rabarbra på - lekkert og spennende! Håper vi får se flere av bildene du knipser, det ser veldig lovende ut.

Laila sa...

Dette klarer du som bare det, og det rare var at når du først ymtet om en hemmelighet, tenkte jeg at det må være noe med fotografering.
Dette kan du.
Klem Laila

sigrid sa...

Stilig!!
Lykke til :-)

Hjertedamas blogg sa...

Jeg skal lage rosegelè!!!! Akkurat som jeg gjør hvert år!!!! på campingen!!!!!! Må bare få tak i noen små og søte glass!!! Vaffler, krem og rosegelè er sommarens høydare for gubben og mine tre sønner!!! Det er sommer det:DDDDDD Klemz Grethe

brudeblogg sa...

Så morsomt :)
Klart du får det til, Gunda!
Lykke til! Dette blir bra! :)

Guri sa...

Så spennende :)
Lykke til! og jeg gleder meg til å se resultatet :))

Odins lille hjørne sa...

Så gøy!!!!! Blir nok flotte bilder!!!!
Klem odin

Anne-Berit sa...

Så gøy.Blir sikkert både spennende og fine bilder.Som de du viser i dag.Lykke til.Klem:)

Anne sa...

DETTE!!! klarer du ja jente :-) med glans å det, men skal du sylte og safte og gjøre alt det også??? hærrejemini, skikkelig husmoremne du...

Lekre bilder det får du pinadø til uansett hva du tar bilde av du, ikke sett på maken jeg faktis, kunne blitt bok bare det jo :-) eller, det har det vel blitt også.

Flott dag til deg Gunda.

Mitt hvite hus sa...

Grattis... så klart du klarer dette...det kommer til å bli råfine bilder...det er jeg sikker på

ha fine sommer dager.

Klemmer =)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

You can do it - ellers hadde du jo ikke blitt forespurt! Kjempespennende, gleder meg til å følge med fremover! Og bildene dine er alltid like gode å nyte, Gunda - liker masse! Ha en flott torsdag, det lakker vel mot bryllup for deg☺ Klem fra meg**

Anne (Moseplassen) sa...

Jeg husker ikke om jeg har kommentert på dette før en eller annen plass, tror det?
Uansett, HURRA!
Kjempeartig å høre Gunda, virkelig :)
Jeg har jo lenge sagt at du burde bruke dine stylist og fotografevner, så dette var topp.

Og du, tusen takk for brev/pakke :) morro!
Kjipt at jeg ikke orket å møte deg, men håper det kommer flere muligheter.

Anne (Moseplassen) sa...

ja, også har jeg fikset opp med herdighetsregistreringen. flott at du sa fra.

GundaM sa...

hei Anne;) Får treffes en annen gang, jeg hadde jo ikke tid til overs jeg heller da...