Sider

torsdag 9. juni 2011

Historien om rabarbraduken....

Dette er historien om duken som egentlig ikke er en duk men et rabarbrablad.....Siden det er et rabarbrablad og ikke en ordentlig duk kan jeg dandere den som jeg vil, på min måte men det gjør jo jeg med en helt vanlig duk og da.


...................
En rabarbraduk har ingen rettside, alle sider på en rabarbraduk er like fine og vinden får i grunnen bestemme her. Finner du på å dekke på med en rabarbraduk til helgen så husk å ha noe på den så vinden ikke tar den med over til naboen.


¨¨¨¨¨


Det fine med en ekte rabarbra duk i tillegg til at den blir flottere og flottere jo lengre den "henger" på så kan den bare skufles over til kompostbingen og bli til jord på null komma niks etterpå


¨¨¨¨¨¨¨


En rabarbraduk er ikke som alle andre duker ! Takk for søte rabarbrakommentarer, her i huset er det travle dager for tiden . Ha tolmodighet med meg-dere får tidsnok vite, se og høre ;) Klem

9 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Farge og textur på "duken" var jo bare nydelig. Litt Bohemsk, he-he. Klemz Grethe

Anne (Moseplassen) sa...

Gunda
Jeg DIGGER DEG!

*klem* og takk for all kreativiteten du øser ut over oss :D

Ravheksen sa...

Smuk dug - og en rigtig god ide.
God weekend til dig og dine:-)

Synøve sa...

Har sagt det før; kor tar du det fra!!!! Sitter her tidlig på morgenen og håper å få inspirasjon til å "dandere" til pinseutstillingskafè i det gamle huset til Aure kunstlag - men her er det tomt i boksen sjøl etter mange kaffekopper.....

gult hus i svingen sa...

Herlig duk, Gunda:) Gleder meg til neste dukanskaffelse:)
klem Trine:)

Tovepia sa...

Har ikke brukt rabarbraen til noe så langt, men kanskje duk, ja...hm..
Kos dæ, klem;)

brudeblogg sa...

Du har nå alltid noe spennende fore, Gunda!
Rabarbraduk var ikke dumt :)

sologbolig sa...

Spennende! Og dekorativt. Eg hadde rabarbra i hagen før, men plutselig forsvann den !! Tid for en ny kanskje.
Ha ei fin pinsehelg.
Klem.

Shabbylishious sa...

Det var en genial ide! Du vet jeg liker litt småsnåle ideer.Hehe:))
God helg!
Lineca