Sider

onsdag 15. juni 2011

Hjemme hos...

Idag har jeg stilt hjemmet mitt til disposisjon for to flotte damer fra Oslo bygda med kamera, godt humør penn & papir!
Hele fem timer gikk med for her skulle detaljene med, og i mitt hjem er det jo endel detaljer...
Blir spennende å se resultatet !

Litt slitne ble vi vel alle bortsett fra disse kattene da og damene fikk servert brennesle suppe, med foccacia og rabarbrasaft ! Tenkte egentlig sitte ute men dette trønderværet kan en desverre ikke gjøre noe med ;(

Vel, da er vi halvveis i uka dere og enda er det flere spennende ting på tapeten for meg men det er suuuuper hemmelig enda da ;) Igår var forresten NRK tv innom oss på jobben igjen og iløpet av høsten kommer nok hele norge til å se gjengen fra Stjørdal Gjenbrukstorg i beste sendetid !
Vel, nå blir det fotan i sofa`n, see u !

17 kommentarer:

sigrid sa...

Spennande!!

Kvil deg du!
Det er velfortjent...

klem :-)

Linda Himlingen sa...

Jøss! Utrolig spennende!! Gleder meg til å se! Skal spane etter deg i blader og aviser fremover! :)
Ha en fin kveld!
Klem

Hjertedamas blogg sa...

Så spennende. Du får si i dra når du kommer i bla`og rikstv:DDDDDD Klemz grethe

Guri sa...

Dette kan bli interessant ;)
Du får holde oss oppdaterte :))
Klæm Guri

Megan sa...

Oj, der sker spændende ting her hos dig! Og nu synes jeg jo det er ærgerligt, at jeg ikke kan se NRK, hvis Gunda kommer i fjernsynet! Klip på facebook, please! :D

Ha' det fint. Jeg er på vej til BARCELONA!

Klem.

tinemor sa...

5 timer, -wow!
Skikkelig kjendis du blir da ;-)
Sier de når og hvor det kommer på trykk
Superspennede!
Klem

Tovepia sa...

Sannelig er du i vinden for tida, du blir vel rene rikskjendisen:O))..og jeg skjønner virkelig interessen for dine verk!!
Håper du gir beskjed om hvor du dukker opp på forhånd;)
Imorgen kommer en sommerdag!!
klem;)

Landcharm sa...

Så spennende. Jeg gleder meg til å følge med på når det kommer noe. Du tipser vel om NRK også, slik at vi får det med oss. Ha en fin uke videre.

Marion sa...

Åååå så spennende! :) Gleder meg til å se og høre mer! :))

Parkvegens Hageglede sa...

Dette blir det spennende å følge med på! Gi oss et tips når resultatet kommer.

gult hus i svingen sa...

Så artig med besøk av to damer med kamera, penn og papir:) Deilig mat og drikke du serverte, har aldri smakr rabarbrasaft jeg, men det er sikkert knallgodt:) Rabarbra kan velselv jeg dyrke?
Gleder meg til å se dere på TV:)

klem fra Trine:)

blå toner sa...

Glede mæ t å sjå når du kjæm på trykk i magasin!!
intill da så kose æ mæ innpå bloggen din, for du e superflink t å ta bilda og skriv om saker og ting!!

Anne sa...

Så utrolig spennende, memn jeg leser go blir sliten sliten å dine vegne jeg Gunda :-)

Tenker på deg gjennom dagen... klem.

Bringebær sa...

Så morsomt, gleder meg til å se! Vasen av bjørk var utrolig nydelig...

Anne-Berit sa...

Så spennende,endelig får flere enn vi bloggere se hvor kreativ og kunstnerisk du er.Til lykke Gunda,vel fortjent.Håper jeg får med meg sendingen på tv i disse ferietider.
Ha det kos.Klem:)

FIOLINESBLOG sa...

GundaM jeg er IKKE overasket over interessen for dine prosjekter og din kreative innfallsvinkel til mange hverdagsøyeblikk:)
JA,VIL GJERNE FØLGE MED OG DU MÅ GI BESKJED NÅR OG HVOR!
Gleder meg over bloggingen din,det er god meditasjon:)Varm klem fra regntunge sør!

Tulip sa...

Så du er en av de andre som har fått besøk av fotografene...
leste inne hos Kaspara at de hadde vært hos henne også,
og hun hadde laget et innlegg om det.