Sider

søndag 26. juni 2011

Snart juli !

Wow som tiden flyr, denne uka kommer juli på besøk !


Og til dere som lurer på om den frosken under fikk et kyss, kan jeg berolige og si at nei den fikk bare vann, mat og omsorg ;) Har kysset min siste frosk for å si det sånn.... Og så en liten hilsen til min Polske venninne Ag som bor i Hellas; desverre kommer jeg ikke inn i bloggen din mere...Blogger er noe ustadig for tiden men håper det snart ordner seg ;)
Ha en flott siste juni uke der ute alle sammen!!!

8 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

He-he, jeg trodde jammen at det stod at det snart var JUL!!!!!!! Jøss, tenkte jeg, men man har da hørt om jul-i-tre-fest, så hvorfor ikke begynne nedtellinga 26. juni også:DDDD Greit å være forberedt, mener jeg, for jula kommer jo like overaskendes hvert år:DDD Men juli måned er jo greit det også, klem Grethe

Beate - Bia ved havet sa...

Deilige juli!
Det betyr forhåpentligvis godt, varmt vær, FERIE og kaaanskje en liten tur til Stjørdal og Bruktbo for meg. =D

Tovepia sa...

Du har veden klar og pleddene parat, håper det er leeenge til du trenger begge deler:O))

Laila sa...

Masse flotte bilder hos deg, jeg følger med selv om jeg har vært sløv til å kommentere.
Ha en fin siste juniuke du også, klem Laila

Mitt hvite hus sa...

Ja ved trenger vi snart hele året igjennom... du har sikra deg ser jeg.. takk for hyggelig ord om butikken min..

ha en fin juni avslutning

Klem

Anne sa...

Juli?? jøsses ja, alt en skulle gjort og ikke helt får tid til... :-)

Når ferie du snuppa??

Tulip sa...

Ved og pledd kan gi mange fine utekvelder i juli, selv om sola holder seg unna!

Klem

Shabbylishious sa...

Heisann! Her var det kommet mange fine innlegg siden jeg var innom sist. Smiler som ei sol når jeg ser de mere eller mindre elleville ideene dine.:))
Juli ja. Vel kunne ønske det var Juni som kom for da hadde vi hatt utsikter til en lang varm sommer, når kan vi håpe på en kort varm sommer. Varmen uteblir. Skjønt i dag er det jo forsåvidt herlig selv om det blåser og er overskyet så er det varmt. Må finne på noen sprell ute da vel:))
Vakre de hvite Irisene dine. Selv om du sier at hagen din ikke er en hage så stemmer ikke det overens med bildene. Likte Grobladene i pottene. En plante er nemlig ikke ugress hvis den vokser hvor du vil.Og da er jo ikke dine Groblad det. Jeg har røde groblader og har til deg og om du vil ha?
Klem!:)