Sider

søndag 5. juni 2011

Stranded . . .

den lille engelen ble tatt i et stormkast her en av dagene... ser litt sliten og pjusk ut, litt som meg for tiden... mista hodet har den og; no brain no headache lissom...


........
Sitter godt i skåla der, kanskje fixer jeg den snart, kanskje tar katten den med seg ut...


Kanskje kunne den trengt en total make over ;)


............
Vel, straks ny uke med nye utfordringer. Ups, der ser jeg engelen har et tørket blad på den ene vingen sin; tar det som et tegn jeg !

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Stakkars, den så litt sliten ut; det har ikke vært englevær i det siste, men den hadde kanskje englevakt allikevel??
Ha en fin mandag, klemmer fra meg;)

Guri sa...

Trenger bare en liten refreshment og så er den nok god som ny ;)
Ha ei flott uke :)
Klæm Guri

RosMari sa...

Du må ta tegnet og sette henne istand igjen. Tittet innom på englene dine og de var riktig søte, så få henne "ship shape" igjen...

ide-puffen sa...

Gjør ikke noe om den er litt pjusk så lenge det er en engel....
Den har jo ikke mistet vingene og da vil den nok fly igjen når du får pjusket litt med deg.
Sola kom i dag og deilig godt er nå det.
Klemmer i farta....:))

Ellemeller sa...

Eg er heilt sikker på at du klarar å få liv i engelen igjen:)

Solveig sa...

En liten makeover og den er klar for sjarmoffensiven igjen;o) Du finner stadig nye kreative veier, GundaM. Så spennende å titte innom deg igjen. Altfor lenge siden sist;o)
Ha en nydelige uke, snille du.
Klem fra Solveig

gult hus i svingen sa...

Daaakar liten engel, den må nok fikses skal den fly igjen:)
Håper du blir bedre form også, Gunda:) Energitanker sendes airborn:)

Klem fra Trine:)

brudeblogg sa...

Det kan være et hardt liv å være engel!

Har lagt ut flere brudebilder jeg har fått fra deg på bloggen min nå :)

Datt sa...

Synes ikke i HELETATT du så så herja ut jeg altså! Dessuten er jeg bortimot skråsikker på at ditt hode i alle fall satt der det burde...

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Stakkar engelen...her må nok mora trø til for å få den på føttene igjen! Om ikke katta har dratt med den, da..
Ha en fin onsdag - skjønner det er travle tider for deg for tiden - bra det går mot ferietid!
Klem til deg**

Anne-Berit sa...

Uffda,tror nok du må la den få en make-over ja.Stakkars engelen.Min Gunda-engel datt i golvet her forleden,og jeg fikk helt panikk,de har jo så lett for å skade seg med de tynne bena sine,hihi.Men heldigvis gikk det bra,så hun henger det ved siden av speilet i gangen,og jeg må smile hver gang jeg ser henne.
Ha en fin dag:)

Anne (Moseplassen) sa...

Nydelig kropp på den da. Jeg håper den kan få ett nytt liv, enten som gjennoppstått engel, eller gjenfødt som noe annet kjekt :)

Det lille røde huset sa...

Huff og læll.... Godt du har tatt vare på den skibbrudne som jeg er overbevist om befinner seg i de beste hender.
Koselig å titte innom bloggen din Gunda, en blogg som for øvrig er min store favoritt siden den alltid byr på så mange og spennende overraskelser.
Ønsker deg en riktig god sommer med klem fra meg :)