Sider

torsdag 2. juni 2011

Who...

Bare en liten runde i bloggen med en liten quiz ;D





Hvem av disse to tror du trenger mest søvn..? Hvem av de drikker mest vann..? Enkelt...


Hvem tror du liker hagen mest..? Hvem liker sola best..? Ikke fullt sååå enkelt...


Hvem av de liker veldig godt sitte se på småfuglene...? Veldig vanskelig...



Hvem tror du får ligge og kose seg på bordene ideg og hvem tror du må være med i skogen og sjaue med denne veden før vinteren..? Enkelt...



Hvem tror du kommer til å få ligge mest ved ovnen og kooooose seg foran der vinteren som kommer..? Urettferdig...
(bildet av lille Ippi tatt for bare timer siden, bilde av meg ved Brudesløret, sverige tatt får vel ett år siden)


Ha en fin dag alle !

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlig;O))Flott bilde av deg!
Idag skulle jeg gjerne ligget foran peisen, for i hyttelandet blåser det direkte j..lig, og peisovnen er under reparering, så jeg får ikke fyrt på den før i ettermiddag...
Kos deg, klem fra meg;)

Wenche sa...

Härliga bilder!

Den Grønne Baljen sa...

herlig Gunda... Skjønner det er litt kniving mellom jobb og nytelse.. du får sette den "late " katta i gang med noen oppgaver ::O=)O)

ha en fin dag
klemmer

skjerstad sa...

Det er så fint det bildet av deg Gunda :) Ei nydelig hulder :) :)
Katter er noen gode skapninger , som vet å nyte livet :)

Ønsker deg en fin dag :)
Klem fra Janne

Datt sa...

Hehehe, det er forskjell på folk og dyr gitt, Cindy lever virkelig det gode liv mens vi jobber og sliter! :P
I morgen skal jeg forresten til Bruktbo, jippi, gleder meg! :D

Tulip sa...

Ippy bærer ved og Gunda liogger foran ovnen og sobver...hihi

morsomt bilde av deg ved fossen!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Fint bilde av deg Gunda og den herlige Ippy,hun gjør rett i og sove til finveret kommer,katter er noen herlige skapninger og sprer masse glede rundt seg,slik som du Gunda!!!
Klem fra Jorid!!!