Sider

fredag 29. juli 2011

Brett; Serveringsbrett !

Javisst er det mine serveringsbrett som er i vinden der ute !

Artig at så mange gjester liker de, de er jo rett og slett bare en fjøl eller to som er satt sammen ...

Genialt enkelt egentlig ;)

...........
Saken er vel den at jeg liker at den er formet "av seg selv" om dere skjønner meg.

Jeg er ingen storforbruker av slipemaskin og maling; naturens egen maskin gir også her det fineste resultatet syns jeg og så er disse rustne håndtakene prikken over ìen da. Eller tau ...

.................
Prøv å lag deg en selv; det er kjempe enkelt og gøy ikke minst !

Ha en kjempefin siste dag i uka der ute; Siste fredag i juli . Take care!

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Rått og flott! Klart de liker disse brettene, ikke å finne i alle hjem.
Jeg vil ha SOL og varme; her på møre har vi gått glipp av sola som var trøndelag denne uka..og idag sa avisa hetebølge over trøndelag...hva med meg her??..nyter jo ikke egne hetebølger like godt:O)
Ha ei god helg, klem fra meg;)

Dorteas lille verden sa...

Supert stilige brett:) Helt ening i at naturens egen form og farge er penest! Ha en super helg!

Havfruen sa...

Knallstilig Gunda!!! Klart gjestene liker dette, de har aldri sett makan!
Fare for sol imorgen, ha bikini`n klar...
Klem fra meg:)

Violetta sa...

Forbauser meg ikke at det meste av det du lager er populært hos gjestene!
Det enkle er ofte det beste heter det, og det er jammen meg sant! :)

Min Verden sa...

Det er jo ikke noe rart - for disse er "gørrfine" :) Kanskje jeg kopierer... - et til meg selv kanskje. Dette kan jeg klare - men ikke englene... ;)

Mandy Lou sa...

Ikke vanskelig å forstå at disse er populære. Skikkelig stilige er de. Både tøffe og vakre. ;)

liven sa...

Knallfine brett!!!

ha en fin helg gunda :o)

sigrid sa...

Kjempefine!

stor klem

ps: ser du sola kan du sende eit par strålar nedover ;-)

Anne sa...

Å ja!! og lekre dem er Gunda. Skulle vel hatt noen jeg også, men årlig med servering her sjø :-(( ikke den store kjøkkenskriveren du vet.

Flott lørdagskveld!

Mitt hvite hus sa...

Bare helt rått gunda... dette fikk jeg lyst og gjøre også...

Her skinner sola i dag... i går og.. og det ser ut som det skal bli bra noen dager...

Nyt helgen

Klem Kerstin