Sider

søndag 24. juli 2011

det gode

Helt satt ut, mangler ord som de fleste andre her i Norges land.

Akkurat nå er livet helt for jævlig for mange mange mennesker men man kommer visst over det.....

.................
-Jeg skulle gitt deg et eple når høsten kommer, jeg skulle gitt deg deilig søt saft...

-Jeg kunne sagt deg at hat avler hat og at kjærligheten er størst. Uansett...

Men jeg vet du vet for hjertegode mennesker vet slikt.

-----

-Jeg ville blitt med deg og sendt hat, misunnelse, avundsjuke og usikkerhet ut i en båt og bedt for at den aldri mere la til en havn. Aldri

------

Når høsten kommer blir eplene store. Også denne høsten, ingen klarer stanse det gode!

10 kommentarer:

liven sa...

Det var et fint innlegg Gunda!

Klem!!

Havfruen sa...

Ja, eiergode mennesker vet slikt... Andre vet ikke og dagene er forferdelige for mange. Vi andre kan ikke annet enn å føle med de og ha omtanke....
Klem til deg:)

RosMari sa...

Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt og tåler alt... Sommerklem fra Rosen

Synøve sa...

Takk for fine ord inne hos meg - og for disse inne hos deg sjøl. Ondskap er så vanskelig å fatte!! Måtte denne ufattelige tragedien føre til mer samhold og ekte omtanke mennesker i mellom!!! DET kan vi håpe på - og det fineste; gjøre noe sjøl:) Klem
(Og ja - høsten blir spennende gitt!!!)

Megan sa...

Nemlig. Intet kan standse det gode. Intet kan stoppe kærligheden.

Klem fra mig og Danmark.

Anne sa...

Ja... hva skal en si, oppi alt det tragiske ser en jammen at det er masse fint på innsiden av mennesket også, det bringer frem omsorg, omtanke, felleskap og kjærlighet, ingen tvil om det, så la oss ha mest fokus der :-)

Linda Himlingen sa...

Fine ord, Gunda!! ;)
Klem

MineBlom sa...

Bra sagt Gunda !

Takk for hilsen...
Føler meg som resten av folket...helt tom!!
Klem B

Anne-Berit sa...

Sanne ord dette Gunda.Han hadde nok ikke ventet dette samholdet og all kjærligheten i det norske folk,ugjerningsmannen.
Klem!

kari - carpe diem sa...

Lar vi hatet vinne, vinner han... Vi må la kjærligheten seire! Og alle har de siste dagene at Norge har klart nettopp det.
Lenge siden jeg har vært innom her...vært lite på blogg-fronten...