Sider

fredag 1. juli 2011

Historien om badestampen som ikke er en badestamp…

Dette er historien om badestampen som ikke lengre er en badestamp men rett og slett fyllt opp med jord , gressfrø og havre... En hel liten åker ! Tøffe tider; enkelt prosjekt. Grønt .

...
Badestampen som ikke lengre er en badestamp hadde råtnet i bunn og da var det vanskelig å holde på vannet desverre, derfor ble det en ny funkjon før den igjen råtner helt og havner i en eller annen container... Forvitring .

...
Men miljøet rundt badestampen som ikke lengre er en badestamp er det samme gamle.

Drivved, rust, betong, mose.... Lys og god drikke, Dj Friendly ;) Fun.

DSC_0009


Historien om badestampen som ikke lengre er en badestamp men rett og slett en liten åker er herved avsluttet. Bildene ser kanskje litt mørke og dystre ut men jaggu meg var det mørt og dystert da jeg fikk tatt bildene der ute og med ullkofte, støvler og sjal ;) God helg

10 kommentarer:

Ag sa...

I have got the same flower !!!Have sunny weekend ! Ag

Beate sa...

Jeg er så imponert, uansett hva du gjør blir det lekkert! Du er genial :) Håper vi snart kan legge bort de varme klæra, og nyte uteplassene på skikkelig sommer vis!

4 i Kiellandsgata sa...

Hagen din er så fantastisk kul=) Ser ut som du har utrolig mye artig i den. Jeg vil se mer=))) Ha en fin sommer=) Vibeke

liven sa...

Heisann
Har en lignende stamp, men dobbel så høy!
Vet egentlig ikke hva den har vært brukt til...litt for høy å bade i kanskje!
Har plantet roser og lavendel i den nå :o)
Kjempefine bilder Gunda!

Kos deg i helgen :o)

sigrid sa...

Genialt gjenbruk!
Og utandørs badestamp i dette veret hadde ikkje eg orka i allefall...
vi får vone på betre tider..

Vakker helg i Trøndelagen :-)

Hasigamas mamma sa...

Herlighet for en fantastisk kreasjon! Likte alt!
Nydelig, nydelig!

Ege Denne sa...

Hvor dro frosken? Sikter til bildet av frosk lenger nede på siden her. Da jeg var liten hentet vi froske-egg og oppbevarte de i en stamp ute, der kunne vi følge med på utviklingen til eggene ble små frosker. Det var spennende :)

Min første visitt her på bloggen din,
liker bildene dine :)

Magjool sa...

Hallo tittet innom bloggen din,fantastiske bilder du har ,du må ha ett veldig godt kamera,også er du veldig flink og fotografere.Ha en riktig flott helg.MVh.Magnhild

Tulip sa...

Ååhh, ble nesten litt sentimental over at jeg ikke skal få se badestampen i funksjon som badestamp lengre...
men den nye funksjonen var jo supert som alternativ.lekkertmed bare grønt:) Det kledde den!

Klem

Anne sa...

Nemmen ikke mer bading?? Nå sår sola kommer og det blir så varmt..., eller hvem søttan vet. Så lenge det ikke kommer regn er vel jeg fornøyd, men det hadde jo vært kjekt med litt finvær ja... Eet kar til urtene er jammen ikke dumt det heller Gunda.

Regner med du er helt utslitt etter bryllupet i går, hildrande du det var nå et evnentyr å ja, satt nå å glodde litt jeg også. Håper i alle fall du hadde detjekt, med latter og mange skål.

Ennå uker til ferie her, så bare å holde seg flytnede. Søndag og sol nå da fantisk, og her planlegges fisketur faktisk :-)

Ha en kjekk dag du også snuppa.