Sider

søndag 10. juli 2011

Jakten over ..?

Jeg har vært på jakt etter de perfekte suppebollene et par års tid nå, jeg har lett i Trondheim, Oslo, København ja overalt hvor en kunne forvente at rustikke, unike boller kunne dukke opp men neida.... Men her om dagen var jeg på en bruktrunde og i butikken her på Melhus, drives av Envina av alle steder dukka det opp noe som er i nærheten av de bollene jeg har satt meg fore å skaffe inne i hodet mitt ;) Jeg kjøpte seks stk til en pris av kr 60.- Altså nesten gratis ;D
............
Så disse får duge enn så lenge til det dukker opp noen som ikke er fullt så blanke i lakken; jeg er på utkikk etter noe mere matt....Gjerne i brunt, beige....Hint, hint og er det noen der ute som kommer over noe gi meg et lite hint da vel så havner disse på gjenbruk til kattene ;)
Og når jeg er ute etter noe jeg virkelig ønsker meg og trenger er ikke prisen så viktig siden det ikke er hver dag jeg shopper suppeboller lissom!
suppeboller%20015

Lille Ippi syntes de var fantastisk deilige å slikke på glatte som de var men altså litt mere matt...
Og javisst er det blitt pinnedyr, er man glad i pinner så er man glad i pinner og kjører løpet ut !
Why not? Klem klem og fin ny uke til dere alle; suppe elskere eller ikke!

2 kommentarer:

Brit sa...

Vakre boller! Og hvilket kupp, SUKK , heldige dæ:)

Tovepia sa...

Visste ikke det var en slik butikk på Melhus.
Jeg synes bollene var fine, husk enkelte boller og fat "bråker" når bestikket kommer nedi:)
Kos dæ, klem fra mæ;)