Sider

søndag 31. juli 2011

Litt trøbbel i heimen...

Da er den lille hunden ihus, hunden som om noen mnd blir like tung som meg....
Nå er hun straks 8 uker og 8 kg. Og hun ser ut til å elske drivved pinner like mye meg også på godt og vondt... Krakken av bjørk er nesten spist opp..... Men den blir kul da ! Ha ;(

.........
(Den lille hunden er en blanding av Rotweiler, Akita, Bokser og Mastiff )
Hun ser ut til å ha funnet seg til rette; spesielt der ute i hagen, og dammen har vært flittig besøkt i hele dag !
Ser ut til at vi må ha litt trening i trapp og opplæring i å finne drivved og kantarell vil bli gitt ganske så raskt ;D
Og ja; jeg lover ikke ha så masse hundebilder her inne; mest kreative påfunn heretter !

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Hun var nyyydelig!! Gosh, nå kjente jeg det igjen..
Kos dæ!!!

Mandy Lou sa...

Næmmen, sånn en liten hjerteknuser! Håper vi får se litt til henne på bloggen også. Men hva synes pusa?

Jannicke sa...

helledussen , for et herlig lite familiemedlem du har fått :o) Klem J.

Agni sa...

Wow, he is so sweet -Ag What is talking your cat about it ???He, he.

Den Grønne Baljen sa...

Grattis nok en gang Gunda.... skjønning ... herlige bilder... lov at du deler litt bilder med oss da... tida med valp går så alt for fort... vips så er de blitt store, lange ben og rar i fasongen.... da er liksom den deilige valpe tida over...

Det var litt av en blanding også da... Jeg gleder meg til å følge dere...

Masse lykke til med vovven ( møbler og drivved og ellers alt som ligger i vegen for tassen )....

klemmer til deg

Ninni sa...

Så nyyyydelig hun er!
Joda...sikkert fler enn meg som vil ha MANGE hundebilder på bloggen din...Skal bli gøy å følge henne og dere! :-))))
Klem, Ninni

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

SØTEST!! Og ja, jeg vil også mer enn gjerne ha masse hundebilder her inne! Ha ei fin uke som kommer, og lykke til fremover! Klem**

Marie sa...

Så skjønn ho er :)
Tippar at du og ho kan finne på artige krumspring og påfunn saman :)

Klem frå Marie

Havfruen sa...

Spennende blanding Gunda:) Men hun var helskjønn:) Det blir nok livet før og etter nå, hehe:)
Ha fine hundedager,klem fra meg:)

Megan sa...

Hun er skøn, Gunda! Ja, der bliver masser af træning. Det første år går med træning, læring og ... Trapper? Nej, hun skal ikke gå på trapper endnu.

Og pindene. Ja selvfølgelig. Hun skal nok hjælpe dig med dine kreative træudfoldelser på godt og ondt. Og nu er jeg skruk! Hun er lækker!!! Klem.

skjerstad sa...

Så nydelig vofse Gunda :) Artig tid fremover nå , full fres.
Jeg vil veldig gjerne ha flere bilder av hunden og katten din :)

Ha en fin mandag :)
Klemmer fra Janne

Anne sa...

Næmmen næ!! har du sett noe så nuusselig :-) den firbente går jo rett i hjerte på en da gitt, noe så nydelig Gunda. Tenker gutta boy`s har hendene fulle med dresur nå fremover, en kamerat for livet det der :-)

Navnet?? hva blir nå det mon tro...

Min Verden sa...

Lynnedslag ja... hehe! Ingenting galt med bregner - jeg vurderer å finne noen å plante inn i hagen. Ellers, gratulerer med et svært pent eksemplar av arten hund - og lykke til. Savner fortsatt bikkja - 1,5 år etter at den er borte. Herlig med dyr - men jeg tipper katter får kjørt seg litt, samt kvister og kvaster. ;) Lykke til!

Bossa sa...

Så vakker da. ha nydelige dager. Klem :O)