Sider

tirsdag 12. juli 2011

Nostalgisk samler....

Ute står min lille samling blomster, gress , strå og alt av ugress som jeg bare har latt stå...
Det gir et utrolig frodig uttrykk  dessuten gir det så masse tilbake;) Dyrelivet f.eks.
Hvor mange som har søkt asyl ved dammen iår er mange!!!
Inne henger min samling kleshengere som bare blir større og større... Herlige mennesker gir meg i gave, og hva kan jeg gi tilbake...? Kanskje en utstilling? Det har vært gjort før; bare se her!
En vakker dag til dere alle ;D

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Artig med gamle kleshengere:)))
Ha en skjønn dag, klem fra meg i 10 gr og vind fra nord....

Synøve sa...

Si fra når du skal ha kleshenger-utstilling da - lager glatt en filial her i huset også:)))Her regner det men pytt pytt - fin tirsdag til deg:)

Tovepia sa...

Skal si det ble værskifte.
For en samling du har! Vet ikke om jeg skal dekorere en vegg med kleshengere, men sannelig artig;)
Klem fra mæ;)

brudeblogg sa...

Mange fine kleshengere du har samlet!
Jeg så den utstillingen du refererer til. Den var kjempemorsom. Lykke til med å lage utstilling av samlegjenstandene dine :)

gult hus i svingen sa...

herlig kleshengersamling og herlig samling med blomster ved dammen din:)

klem fra Trine:)