Sider

tirsdag 2. august 2011

Nytt oppdrag !!!

Den ene av de to gutta i huset har nå begynt å lure på hva tid jeg skal pusse opp rommet hans !
Så nå har jeg altså fått i oppdrag å gjøre det sprekere men i hans stil, for vi har jo ikke samme stil i det hele tatt visstnok....
.........................
Geografi & historie er det store interesse feltet og en vifte fra 40-tallet samt gamle kart må være midt i blinken men om skrivepulten fra de glade 50-åra med glassplate slår an tviler jeg på....Men jeg digger det og det har stått der ute i hagen og ventet leeeenge ;)
........................
Han er like glad i gamle kasser og bokser som sin mor så oppbevaringsproblemet er løst iallefall, imens må vi tenke litt på saken før vi setter igang for fullt ;)

8 kommentarer:

sigrid sa...

Godt at ein ikkje vert arbeidledig
:-)
Og hunden er SÅ søt, dvs. du får tilgi det gale den gjer ;-)

klem

Havfruen sa...

Dere har en plan ser jeg...men er sent på utfallet:))))
Lykke til:)

Alt vel med gullet på 4 bein?
klemmer:)

Havfruen sa...

SPENT på utfallet.....puha...noen bokstaver forsvinner...

Tovepia sa...

Høres ut som du/dere ar det klart, og jeg regner med det blir tøft;)
Trodde ikke du hadde tid til blogging med baby i heimen:O))
Klemmings fra meg som har sett sola;)

Skjerstad sa...

Har en viss anelse på farger og slikt ;) Blir kult :) Spennende for oss følgere og det , men aller mest gutten vil jeg tro !

Klem fra Janne

lill' witchy lady sa...

Fy så flotte bilder... deilige farger!!! Minner meg om august og sensommer... hærlig!!!

"Stripa" i posten under er sååå søt... ;) Eller Luna da :)

klem fra Trine

Ege sa...

Hei :) jeg skulle til å kommentere vafflene, men der var det vist ikke mulig å få kommentert.. Må vist få meg ett vaffeljern snart.. Takk for besøket på bloggen min :)

Anne-Berit sa...

Blir sikkert et flott gutterom med tøffe detaljer.Håper vi får se det ferdig.
Gratulere med nytt familiemedlem.Den lille frøkna var helt bedårende.Masse lykke til med henne:)