Sider

torsdag 11. august 2011

Serverings brett finito !

Da er kapittel serveringsbrett ferdig ! Eller nesten da; en bloggvenninne ville gjerne gi meg noe sterkt møbeltau jeg kunne bruke i prosjektet mitt og det sier man jo ikke nei til da.
Så jeg skal skifte ut Søstrene Grenes noe spinkle, men rustikke tau til fordel for det.
............
Du å du så masse fine mennesker det finnes der ute, men dersom du er av typen som er dritt lei av værslitt plank så må jeg bare be deg gå videre.... Her er det ekte vare som gjelder ;)
............
For også denne gang handler innlegget mitt om værslitt plank, tau og rustikke greier !
Det grove kraftige tauet er fra bestemors gamle vev og det gir dette brettet et helt unikt look...
Men det tauet jeg har brukt til å "sy" plankene sammen med er altså fra Søstrene Grene.
...........
Vel damer, det hjalp å ta en "drittværs the" her om dagen, nå skinner sola men det er høstlig temperatur så det er deilig med et pledd ute i hagestua .
.............
Straks helga her, skal bli deilig !
Skål alle vakre damer som besøker min lille blogg, min lille verden ;)

15 kommentarer:

Asbjørg sa...

Rååstilig serveringsbrett,one-of-a-kind det der!

Havfruen sa...

Åh..jeg nyter å se dette....
Bloggvenner er gode venner ser jeg og jeg vet det!
Jupp....vi sees om noen dager:)
Klem fra havet...

Tovepia sa...

Direkte kreativt og stilig!! Du er mesteren over alle på grå ved!!
Nå sitter jeg faktisk i ei varm kveldssol, så tempen kom seg litt:O)
Klemmings fra meg;)

Marion sa...

God helg fantastiske, kreative og inspirerende Gunda!

Lene sa...

Hvor ser det bare godt ud! Mere af den slags og væk med det alt for pæne.

Guri sa...

ÜBERKULT!!
Skikkelig stilig med det tauet mot den værslitte planken :)
Kos deg i kveldssola. Den titter fram her også i kveld :)
Klæm Guri

Elin / Draumesidene sa...

Dette blei jo lekkert! Eg har gitt opp ein ny vegg i slikt treverk; det blir kjøpt inn nytt og så må vi fjuske til med gråfarge. Men her er jo gamle plankar frå før, i laaange baner ;)

Kos deg!
Klem,
Elin

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige glass, angrer på at jeg kvittet meg med mine!! Koser meg med en rødvin idag, som er en australer ved navn Liberty road.Med bilde av en retro campingvogn utenfor. noe som er helt perfekt for meg. God var den også:DDD Brettet ditt er lekkert. Kan minne meg litt på stilen til Sommaren med Ernst på svensk tv 4, og jeg bare elsker han og stilen hans:DDDD Klemz Grethe

Mandy Lou sa...

Disse brettene er helt rå!! Tenk å sy i tre!

Mitt hvite hus sa...

Skål--- selv på morgen kvisten..det fortjener du kreative dame... Og nå skjønner jeg jo så klart at du har helt sikkert borret hull før du sydde.... en smule treg ... jeg altså..

men vet du var rå stilig....


Nyt sola.. den skinner her og..
god fredag
Klem Kertsin

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Vilken smart idé! Du är så klurig :-)

Ha en toppenhelg!
Kram Lina

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hi hi!

KLURIG=påhittig, uppfinningsrik :-D

Fargevandring sa...

Serveringsbrettet er kjempestilig...fint med litt værslitt kontrast til det blankpolerte. Verden blir så mye mere spennende med kontraster:-) Blir inspirert av se alt det du lager og får til! God helg Gunda:-) Hilsen Anne Lise

Anne sa...

Å Gunda! det er bare å beklage, jeg er en elendig blogger om dagen. Tia flyr uten at jeg helt får realisert aslt jeg har i mitt hode. DU derimot er jo kreativ tl tusen og her dukker det ene prosjektet opp etter det andre. Fatter ikke at du har tid jeg jente... :-)

Nå helg da, og den skal jaggu nytes, go vær og greier, hærlig!

Landcharm sa...

Nå har jeg tatt meg en runde for å oppdatere meg på de herlige bildene jeg har gått gått glipp av tidligere. Mye herlig du holder på med!